Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Heranda schreef:Ilkkah, heeft Iris die kerstmuts ook opgehad tijdens het rijden?
Zoja, hoe bleef die zitten?
Fjordenmaniak schreef:haha die bovenste is lekker maf zeg!
Maakt de dag weer beterIk heb net een half afgebakken chiabatta gegeten en die viel zwaar op mijn maag... ben er maar mee gestopt
Suusiej schreef:Ik houd helemaal niet van fjorden..
Nou, laat ik dan ook maar zeggen waarom niet
Vind het zo'n doorsnee-paard. Je ziet ze te veel.
Veel fjorden zijn veel ste dik, of luisteren voor geen meter.
Er zijn natuurlijk ook wel leuke, slankies, maar ik houd er niet zo van.
Ilkkah schreef:soow beetje bevooroordeeld meid?!
ten eerste: zie je dat niet net zoveel haflingers, kwpn'ers, shetlanders of elk ander willekeurig ras?!
ten tweede: tuurlijk zijn er té dikke fjorden, maar echt niet alle fjorden zijn dikke beesten hoor
ten derde: ze luisteren voor geen meter?! wat weet jij daar nu van?! pas als je 100 fjorden hebt gereden en ze luisteren alle 100 niet, dan pas mag je zeggen van dat ze voor geen meter luisteren, maar dat heb je niet, dus daar mag je neit over oordelen.
Natuurlijk fjorden zijn sterk, maar dat wil niet zeggen dat ze niet luisteren, het ligt grotendeels aan de ruiter zelf, als jij je paard neit aankan gaat ie natuurlijk lopen klieren, maar zolang jij hem de juiste hulpen geeft en gewoon met respect rijd, net zoals je op elk ander paard doet, zal ook een fjord gewoon luisteren hoor.
Bedenk zulk soort dingen eerst even voor je zulk soort reacties plaatst,
niet echt aardig tegenover fjorden-eigenaren
Suusiej schreef:Ik houd helemaal niet van fjorden..
Nou, laat ik dan ook maar zeggen waarom niet
Vind het zo'n doorsnee-paard. Je ziet ze te veel.
Veel fjorden zijn veel ste dik, of luisteren voor geen meter.
Er zijn natuurlijk ook wel leuke, slankies, maar ik houd er niet zo van.