Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze hebben vaak mooie kleurtjes enz.
Moet wel zeggen dat ieder paard leuk is op zijn eigen manier. Vroeger was ik touwens echt een koudbloeden-mens die niks emt Arabieren had.. Maar sinds ik tussen de Arabieren zit... Wauw! Tip aan alle mensen die niet van Arabieren houden; Trek er eens een tijdje mee op
Wat zijn dat een speciale paarden zeg! Yellowcab schreef:Haflingers, Fjorden, Tinkers, Tuigers, Koudbloed in het algemeen.
Gewoon echt mijn type niet, ik zou zelf nooit zo'n paard kopen maar kan me wel goed voorstellen waarom iemand anders ervoor zou kiezen! Mijn type is meer Arabisch of Engels volbloed, Mini pony's en welshjes hebben bij mij ook meer voorkeur dan bijvoorbeeld een Shetlander. Maar smaken verschillen gelukkig! Qua kleur liever geen schimmel

breggel1982 schreef:alle koudbloeden ! ieuw die dieren zijn zo lomp dom en met die dikke lompe lichamen kun je ook niks
( sorry dat ik nu half bokt heb beledigd0

Shahazai schreef:breggel1982 schreef:alle koudbloeden ! ieuw die dieren zijn zo lomp dom en met die dikke lompe lichamen kun je ook niks
( sorry dat ik nu half bokt heb beledigd0
Beledigen doe je me niet maar nu wil ik je graag even uitnodigen om een ritje met mijn IJslander te komen maken