aah!! mijn lieve schat is geen vuilnisbakkenrasje!! het is al gezegd maar Just_Miiesj dacht dat het fout was!! en nee ze is dus geen volle arabier maar dat zit er dan denk ik wel in!!! jolly is inderdaad een Welsh K!! niet alles wat je denkt is dus fout!! goed dat je het geraden heb!!
@Brennie, x KWPN? Maar het lijkt mij dat het echt een ras is dat zwart is (fries is altijd zwart, en omdat er echt veel zwart voor nodig is (denk ik) om van een haflinger een zwart veulentje te krijgen) @bOwieGeeske, ik denk dat het gewoon een grote Shet is. Misschien een kruising met een Welsh A, een Shet wordt niet zo vaak gekruist met een ander ras dan een Welsh (volgens mij).
De papa van Valentino is een bruine tuigpaardhengst. Met een vos x bruin heb je altijd nog een kleine kans dat je een zwarte krijgt: zie Valentino. Mijn eigen vosmerrie (kwpn) is gedekt door een zwarte en daar kwam zwarte Black Rose uit. We hebben gewoon geluk hier op stal met al die mooie zwarten! Valentino is dus een Haflinger x Tuigpaard. Hij heeft al een beetje knie-actie!