Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Het is ook heel zorgelijk. Maar het is niet mijn eerste zorgenpaard en ik heb hem nou eenmaal.
Ik kan weet ik hoeveel naar een veearts brengen, dit wordt never nooit meer helemaal goed.
Avalanche schreef:Juist recht richten zal een probleem worden verwacht ik. Je zou kunnen werken aan de hand, maar ik verwacht niet dat hij heel makkelijk gaat nageven. Dat kun je wat ondervangen door er een longeerhulp om te knopen (even in het midden tussen de voorbenen een klipje zetten anders gaat hij zagen) zodat hij iig snapt dat de weg naar beneden de oplossing is. De nageeflijkheid vraag je zelf uiteraard. Dus je hulpteugel begrenst alleen naar boven toe. En dan steeds gewoon vragen van de binnen schouder af te komen zodat hij in balans komt.
Avalanche schreef:Nobli heeft wel echt een perfect kapsel zo
Euridicey schreef:blijft een lekker ding![]()
![]()
Foxie zit ondertussen al een week aan de pijnmedicatie. Ze loopt iets beter en iets actiever. Pijnreactie blijft.. oliebol
Lauss_ schreef:Nobli ziet er goed uit!
Sintara schreef:Heul strak AlwaysHik vind het knap om te kunnen.
Katyatje schreef:Nobli is echt zo'n knapperdecht een hunk, haha.
Ik ben vandaag op controle geweest met mijn hand, en helaas moet het nog eens 2 weken in de gipsOndertussen heeft Willy al 3 weken niets meer gedaan behalve stappen aan de hand en twee keer los gooien in de longeercirkel. 2 weken geleden heb ik aan de stalruiter gevraagd of ze Willy zou kunnen rijden maar ze had even tijd nodig om het te bekijken dus ik hoop dat ze me vandaag bevestiging kan geven of het lukt of niet. Anders moet ik echt iemand anders zoeken om hem een beetje in conditie te houden.