Gisteren mocht Larry weer mee! Het liep 1,5 uur uit.
Het eerste pc werd hij weer eens onstuurbaar, dit is nu al de zoveelste keer dus nu ga ik weer proberen om met m'n Mexicaanse neusriem te rijden, kijken of dat helpt! Tweede pc echt superfijn gereden maar 1 balkje omdat hij net iets vastpakte en er niet meer helemaal zoals ik wou voor kwam. Maar wel kei tevreden.
Ja dat komt door z'n spanning, hij is nogal een stresskip. :p
Mooi zadel heb je!
esje007
Geplaatst: 12-09-16 21:10
Hi Saams, dat is precies hetzelfde zadel als ik heb. Erg fijn zadel! Hopelijk ligt het bij Bjuut ook fijn.
Change3x
Geplaatst: 12-09-16 21:17
Leo rij ik nu 1, max 2 keer per week. We doen het echt super langzaam aan maar hij is echt leuk! We zijn bezig met voorwaarts rijden, het been leren en sturen en de rest komt vanzelf wel. Hij leert iniedergeval supersnel! En ik lijk echt klein op hem.
Larry heb ik weer op mijn Mexicaanse neusriem gereden, de laatste keer dat ik hem daar op reed kon ik er helemaal niet aankomen maar vandaag liep hij er super op dus dat gaan we zo volhouden!
Rock wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Wij wonen in hooghalen dus wie weet toch eens eendrenthe tour...
Jammer change van het onstuurbaar worden, gelukkig wel fijn afgesloten met je tweede parcours. Ik zal zo je filmpje kijken. Raakt hij over enthousiast in het parcours? En leo klinkt goed, leuk en ziet er toch mooi uithoor jullie als combi, wel wat anders, maar zeker niet minder. Mooi zadel saams, geniet van je rit.