Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
davinci2412 schreef:Tis al even stil in dit topic maar ben toch benieuwd wat jullie voor dit paardje zouden betalen.
[ [url=m/MvwmJW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nv6GL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is 6 jaar oud. Stokmaat rond de 167 cm. Afstamming is Azteca VDL X Hors La Loi II
L1 startgerechtigd, zal zeer binnen kort L1 gestart worden. Kan een leuke sprong maken maar is hierin nog niet echt doorgereden. Kan een BB parcours lopen.
Hij gaat (nog met andere paarden) mee op buitenrit.
Niet geschikt voor beginners, hij moet altijd even wennen aan een nieuwe ruiter, dan kan hij wat zenuwachtig reageren.
[***] schreef:Jester_ schreef:Misschien dat een filmpje los beter verkoopt, hij oogt nog heel slap. Zonder filmpje zou ik namelijk rond de 10 zeggen met de huidige markt
Op deze 2 filmpjes was hij pas 3 weken onder het zadel
carika schreef:@change3x ik zou zeggen 10.000 euro, mits keuring zonder bemerking en als veel vermogen echt veel vermogen is.
Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken:
Zirocco Blue
04/15 geboren, ruin, 1.65m
Bekend met longeren+zadel.
[ [url=m/lz5Nwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jester_ schreef:carika schreef:@change3x ik zou zeggen 10.000 euro, mits keuring zonder bemerking en als veel vermogen echt veel vermogen is.
Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken:
Zirocco Blue
04/15 geboren, ruin, 1.65m
Bekend met longeren+zadel.
[ [url=m/lz5Nwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iets meer info zou wel handig zijn
Jester_ schreef:Nou moederlijn is wel degelijk belangrijk. Juist bij een onbeleerde 3jarige, hoe doet de familie het. Een presteremde familielijn doet meer als een moeder die ooit BB sprong. En zonder filmpje/fotos van het springen krijg je ws weinig kijkers