Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borrie01 schreef:giorgio mag ik vragen of je dit wil onderbouwen "weinig front"
ik krijg namelijk vaak te horen dat ze mooi front heeft
Giorgio_x schreef:Zanthino: 4500, papier zegt me niet zo heel veel, weinig ervaring nog, wel leuke kop! Maar verder qua lopen wat ik op die ene foto kan zien niet spectaculair
Roosje911 schreef:Giorgio_x schreef:Zanthino: 4500, papier zegt me niet zo heel veel, weinig ervaring nog, wel leuke kop! Maar verder qua lopen wat ik op die ene foto kan zien niet spectaculair
echt niet??
zal ff een filmpje voor je zoeken van Voltaire.
http://www.youtube.com/watch?v=gdVpQG8gSsk&feature=player_embedded
fokfanaat schreef:Giorgio_x schreef:Zanthino: 4500, papier zegt me niet zo heel veel, weinig ervaring nog, wel leuke kop! Maar verder qua lopen wat ik op die ene foto kan zien niet spectaculair
echt niet??
zal ff een filmpje voor je zoeken van Voltaire.
http://www.youtube.com/watch?v=gdVpQG8gSsk&feature=player_embedded
fokfanaat schreef:ja maar equador is de helft van het papier, kelvin 25%, en voltaire maar 12,5 %
PercyLeen schreef:Mensen op papier kan je nog steeds niet rijden *zucht* oooh mijn paard is een Voltaire, oooh en die van mij is van Jazz!
Nou prachtig! Dan nog moet het paard het zelf doen en niet zijn ouders/overgroot ouders! Als ik tegen mijn toekomstig werkgever zeg 'ja maar mijn vader' ik ben mijn vader toch niet?
Leer eens kijken naar het dier wat je ziet op de foto, papier hebben ze hier allemaal..de ene vader nog bekender dan de ander maar daar wordt het paard niks meer waard van hoor!
Ik ken paarden met prachtig papier maar ik zou ze nog niet op stal willen hebben al zou ik geld toe krijgen!
Die van mij is een nakomeling van de hengst Canezaro..ik word regelmatig staande gehouden op concour met de vraag wat voor bloed het is en dan krijg ik als reactie 'Canezaro???' maar ze nemen het allemaal voor lief en vinden het een fijn dier en of ik wil verkopen.
En weer ontopic
PercyLeen schreef:Mensen op papier kan je nog steeds niet rijden *zucht* oooh mijn paard is een Voltaire, oooh en die van mij is van Jazz!
Nou prachtig! Dan nog moet het paard het zelf doen en niet zijn ouders/overgroot ouders! Als ik tegen mijn toekomstig werkgever zeg 'ja maar mijn vader' ik ben mijn vader toch niet?
Leer eens kijken naar het dier wat je ziet op de foto, papier hebben ze hier allemaal..de ene vader nog bekender dan de ander maar daar wordt het paard niks meer waard van hoor!
Ik ken paarden met prachtig papier maar ik zou ze nog niet op stal willen hebben al zou ik geld toe krijgen!
Die van mij is een nakomeling van de hengst Canezaro..ik word regelmatig staande gehouden op concour met de vraag wat voor bloed het is en dan krijg ik als reactie 'Canezaro???' maar ze nemen het allemaal voor lief en vinden het een fijn dier en of ik wil verkopen.
En weer ontopic
kamsel schreef:fokfanaat schreef:ja maar equador is de helft van het papier, kelvin 25%, en voltaire maar 12,5 %
Equador is ook een Voltaire.
Maar goed, Roosje, een paar winstpunten in de B dressuur en geen wedstrijd springervaring is voor een springgefokt paard niet dat je zegt echt positief bijdragend voor de prijs.