Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tem.
SecretLIN schreef:mino1 schreef:Ik heb helemaal niks met fjorden.
"Mijn" paardje heeft wel de kleur maar niet de rest.
M'n zus zegt altijd fjord met bles als we het over haar hebben.
Doe mij maar iets met arabierenbloed.
haha je weet niet wat je mist

.. Maar op de arabieren na kan ik d rest waar ik niets me heb dan wel weer gewoon mooi vinden!
Maar ik heb zo goed als niks met Tinkers - als ras. Dat komt voor een groot deel omdat ik het nauwelijks een ras vind (vind het vaak ook belachelijk wat voor een prijzen er gevraagd worden alleen omdat het bont is en sokken heeft, terwijl men niet weet wat erachter zit en/of het dier zo krom is als een hoepel. Ja, zo kan ik ook "fokken"). Maarre...als je het me op de man vraagt zal ik dit altijd ontkennen
aangezien ik veel kennissen heb die ze houden (Dat ook: Ik vind het echt zo'n modeverschijnsel). Ik vind wel dat er de laatste jaren steeds meer mensen zijn die het fokken wel serieus nemen en al bijvoorbeeld een zelfgefokte derde generatie hebben waar wel gelet is op type, correctheid van het exterieur, karakter en (een begin van) de afstamming dus ook geregistreerd is. En er zijn superleuke individuele Tinkers
. Ook hier: Er bestaan prachtige individuele Friezen.