Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(winter zwart, zomer wit. of andersom, weet ik niet meer
)
Hij ziet er inmiddels ook al niet meer zo uit trouwens. Heeft een mooi brilletje om z'n ogen (zwart) en heeft helaas z'n hals lopen schuren, dus nu is ie een palomino met zwarte vlekken op z'n hals
het is een extreme extreme extreme sooty, volgend jaar issie zwart! Laten we hopen van niet
Toverballetjes, maar ik denk dat hij gewoon palo blijft. O.i.v. sooty kan hij natuurlijk een flink stuk donkerder worden, maar dan nog zijn ze in de eerste levensjaren palo, en dat is redelijk zeldzaam (gelukkig voor de mooie kleurtjes, maar als je bruine ineens zwart wordt niet zo erg
) 
CtjeLief schreef:Mag ik ook meedoen met mijn AV Djenno? Ik vind dat hij ook een bijzonder kleurtje heeft
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xKimberley schreef:Wauw, die vliegenschimmel AV is gaaf! Dat vind ik nou wel weer bijzonder, dat is geen 'gewone' vliegenschimmel maar echt extreem. Heel mooi!
Edit; ik zie nu in je profiel dat ie dat niet over zijn hele lichaam heeft, is dit dan een extreme bloody shoulder marking?