Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardjeunity schreef:sgboelens- ik vind 10.000 euro een hoop geld voor een 4jarige!
ze zal wel meer waard zijn maar ik moet dit ook nog leren...
oké mijn vraag aan jullie.. waar letten jullie ongeveer op met taxeren?
nathalie16 schreef:paardjeunity schreef:sgboelens- ik vind 10.000 euro een hoop geld voor een 4jarige!
ze zal wel meer waard zijn maar ik moet dit ook nog leren...
oké mijn vraag aan jullie.. waar letten jullie ongeveer op met taxeren?
er zijn veulens die zelfs voor E 100.000 weggaan, dus 10.000 voor een net goede zadelmakke is echt niet veel geld, als het daarna een topper wordt!
sgboelens schreef:vionnesem schreef:ik heb die van mij op blz 53 staan maar die is nog niet 1 keer getaxeerd
op wat voor niveau loopt het beestje?
DresslOver schreef:Nathalie16; ze zijn wel te vinden hoor, vaak zijn goede paarden in de verkeerde handen de zgn. 'rotknollen' alleen vergeet men vaak dat een paard niet zomaar een 'rotknol' is. Of men weet niet wat men in handen heeft natuurlijkZe zijn er wel, zeker wel, je moet alleen goed zoeken! een paard krijgt behoorlijk snel een stempel; onhandelbaar. maar deze kan in de juiste handen ontpoppen tot een droompaard. Let wel; de beste paarden zijn de 'lastigste'.
sgboelens schreef:channie18 schreef:ik wil mijn paardje ook wel eens laten taxeren
frannik: 6000-7000 euro (mooi paard maar gezien de leeftijd had ie misschien hoger kunnen lopen)
sgboelens: 7000-8000 (mooie jonge merrie)
paardjeunity: 4000-5000 euro (aangezien moeilijk te rijden)
oemmiejo: 5000-6000 euro ( aangezien de kleine maat)
naam: Vribaldi
afstammeling: GribaldiXBalzfug (volle broer van AES goedgekeurde Ubaldi)
leeftijd:4,5 (8-09-2002)
hoogte:1,65 m
niveau: net gestart b dressuur met winst
http://www.mijnalbum.nl/Foto=4BCV8PAS
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3WHRMMK
voor eventueel meer foto's zie profiel.
nou laat maar weten wat jullie hem waard vinden.
heb haar voor meer dan het dubbele gekocht