en ja hij wil een goedgekeurde hengst 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 en ja hij wil een goedgekeurde hengst 

sterkte!! Hopelijk komt hij gauw weer veilig thuis 
 moet dagelijks zelf mesten, is even wennen na 3 jaar maar ik vind het heerlijk!! Hele relaxte en rustige stal (nu 6 paarden) er kan super veel, denken met je mee.. we hebben samen de dag dat we haar brachten een stuk weiland afgezet voor haar. Ze doet het super, ook haar eerste longeerwerk zit er alweer op. Morgen gaat zij voor het eerst bij 2 andere paarden het weiland op. Vriendjes maken 
 hopelijk verloopt dat aardig soepel en kan ze lekker kroelen met de andere paardjes. Vanaf vannacht staan ze 24/7 buiten. 

die 2 zijn echt zo gek op elkaar 

en wat een superlieve foto!

vandaag ook weer lekker lang bij haar geweest, ze staat gewoon echt te genieten. Alleen heel erg last van de vliegen.. zo vervelend! 

, Ze is heel nuchter en braaf, de bezichtiging duurde een halve dag en ik heb toen ook al buiten op haar gereden .  
 De 29e haal ik haar op met mijn rijinstructrice waar ze meteen een maand in training gaat omdat ze wel is ingereden maar nog niet is doorgereden en daarna komt ze 10 km van mijn huis op pension te staan waar mijn vriendin  haar paard ook heeft staan, zij kan me dan helpen als dat nodig is omdat ik nog geen ervaring heb met een eigen paard. Het duurt dus nog wel even voor ze echt bij mij is maar dat mag de pret niet drukken, ik heb een eigen paard!!  

Maaike_Ma schreef:ik zit er ook aan te denken op een schwarzwalder aan te schaffen
Had een hele leuke op marktplaats gezien![]()
Alleen vroeg ik me af wat voor zadel hebben jullie er op liggen en welke inch maat?

heb bij haar moeder een winter 500 gehad                                                         

zou ook nog kunnen