Dankjewel.
Mag ik als ik nieuwe ( rij & spring) foto's heb hem hier nog een x plaatsen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeanine84 schreef:qua uitstraling is het wel mijn paard maar hij laat zijn voorbenen hangen op de sprong! 3000eur
SteffiiY schreef:Jeanine84 schreef:qua uitstraling is het wel mijn paard maar hij laat zijn voorbenen hangen op de sprong! 3000eur
dat van die voorbenen kan ook een momentopname zijn, dat die net aan ze landig begon.
0maris0 schreef:We zijn trouwens wegens zijn leefdtijd net pas begonnen met springen, dus we moeten beiden nog heel wat leren!![]()
En idd, hij trekt zijn benen (nog) niet helemaal in, mischien doet hij dit ook omdat hij er redelijk hoog overheen springt waardoor het mischien voor hem nog niet hoeft, mischien als we straks hoger gaan dat hij die techniek wel wat meer gaat beheersen
JulienSVU schreef:Umberto is op dit moment voor mij niet meer waard dan 17.500 euro, gezien zijn niveau op dit moment Z2 is.
sjaantje schreef:JulienSVU schreef:Umberto is op dit moment voor mij niet meer waard dan 17.500 euro, gezien zijn niveau op dit moment Z2 is.
![]()
Hoezo?
sjaantje schreef:JulienSVU schreef:Umberto is op dit moment voor mij niet meer waard dan 17.500 euro, gezien zijn niveau op dit moment Z2 is.
![]()
Hoezo?