Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timilon schreef:t topic ligt een beetje stil geloof ik....
neline schreef:Micky:1500 door leeftijd en geen wedstrijdervaring. Kan er ookverder niet uit opmerken of ze wel dressuuroefeningen hoger als b kan.
Ragna: 3500 erg leuke pony, ook al wedstrijdervaring en goed springen ook goede leeftijd dus nog toekomst
Auke: 3000 leuke pony,wel al wat ouder en bemerking. goede resultaten in dressuur
Naam: vivaldi
geslacht: ruin
leeftijd: 6
stokmaat: 1.60 maar toont groter
vader: KWPN gefokt, ingeschreven bij europees stamboek
moeder: KWPN
Stamboek: Europees stamboek
Vivaldi is een ontzettend lief en intelligent paard. Hij houd van aandacht en zal nooit een vlieg kwaad doen. Met rijden is hij wat pittiger, als je niet consequent bent neemt hij een loopje met je. Bokt of steigert niet, is wel erg sterk. Ik heb nog geen officiële wedstrijden met hem gereden, wel onderlinge t/m l2 niveau. Hij kent dus de oefeningen tot en met l2 en aan schouderbinnenwaarts enzo wordt gewerkt. Springen vind hij erg leuken kan hij goed maar hier doe ik niet veel mee want ik vind het niet leuk (zijn opa heeft op de olympische spelen gesprongen: Animo). Hij is nog niet verkeersmak (nog niet geprobeerd) en gaat met consequent persoon die hij vertrouwd de trailer op.
Nou heel wat info over hem dus,ik ben benieuwd op hoeveel jullie hem taxeren.