Ebonie 6 jaar 1.68 Goodlord x Gladstone x Grosso Z klein jaartje onder het zadel, nog niet uitgebracht maar springt een goede wissel... springen kan ze ook aardig hoog, met gemak 1.20 Kan echt super ruim draven en heeft een werkwillig karakter en heeft geen kwaad in de zin!
Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk iets te hoog zit, omdat ik er overheen gelezen had dat het paard nog geen wedstrijdervaring heeft ik denk ook dat het inderdaad meer richting merel_gomez's bod zit
maar ach... een goed paard vinden onder dat bedrag is tegenwoordig erg moeilijk als ik zo op sporthorses.nl kijk...
Nu mijn veulentje van 4 maanden oud, wordt binnenkort afgespeend. Haar moeder is een NRPS (Carl x Idzard x El Beauty) met een goede afstamming dus. Haar vader is onbekend maar hoogstwaarschijnlijk bont . Haar moeder heeft in draf een zeer apart en mooi voorbeen gebruik, wat het veulen ook mee gekregen lijkt te hebben. Het is trouwens een merrieveulen en wordt waarschijnlijk een D-pony.
Hier maakt ze zich groot
Voor Poppy haar linkeroog heeft ze een maanoogje. Kwaliteit foto's is niet optimaal, maar taxeer Poppy maar eens..
zelfde als eefangel, ik durf het ook nog niet aan.. want ze zijn nog nie tmooi ontwikkelt enz. want op een paar foto's lijkt die overbouwt, maar dat kan er ook aan liggen omdat die nog een veulen is enz. maar ik zou dan tog meer gaan naar de €700,-
Ik ga daar inderdaad in mee, bont is verder ook niet erg geliefd, maar deze is dan wel weer apart! Maar inderdaad zonder papier, en je weet nooit hoe overbouwd hij uit zal groeien
Als je hem in t echt ziet valt t best mee hoe overbouwd die is en natuurlijk als veulen zijnde is het niet zo gek. Qua exterieur/bewegingen lijkt het tot nu toe wel een goed veulen. Bedankt alvast voor de taxeringen die zijn gegeven!
Naam; Nigel Geslacht; (nog) Hengst Paspoort? Ja Papieren? Ja, maar sportregister vader is van king kadanz X Poko moeder is van Casper X El beauty( dat is Rana van Ronnie25, staat een paar pagina´s terug) Karakter; zéér braaf je kan er elk kind mee weg sturen, vind niets eng en alles leuk. geb. datum; 31-03-'05 Prestaties; noppes al werkt hij heel erg goed als grasmaaier stokmaat; Hij is nu ongeveer 1,44 dus wat hij word? geen flauwidee