Volgende dilemma is welke kleuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sum op de keuring

Hebben jullie haar zelf gefokt? Gefeliciteerd met jullie 1e premie!!
Gezellige boel bij jullie binnen samen met de katten! Super leuk!!
)

En dat laatste beetje vertrouwen komt ook nog wel.

Ik vind Sum ook erg mooi
. Ik heb haar niet zelf gefokt, ik heb Sum in Mei dit jaar gekocht van Isabelle Meilink.
. Ik heb haar gekocht van Isabelle Meilink, Sum komt bij Anne Storme uit België vandaan.
.
.
Ik ben gewoon het chagrijn wat er naast loopt.
Voorlopig zit er nog genoeg rek in om haar verder te laten ontwikkelen. Nog flink door knutselen op de galop. Dat moet nog echt heel veel beter. Ze mag niet meer de renkoekoek aanzetten, maar juist leren onder haar tempo te bewegen wat het voor haar veel intensiever maakt. Hollen kan ze wel.
Daarna is ze nog door David uitgestapt. "Kijk Ineke zonder handen
"

Change3x schreef:Wat komen er weer leuke plaatjes langs! En vooral knappe pony's.
De afhangende kont , ook wel punt kont genoemd, hoort wel een beetje bij de Connemara. Vooral bij de iets ouderwetsere types zie je het veel.
[ [url=m/oxYST7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn pony heeft het ook.
Marieke33 schreef:Wat heeeeerlijk gebokt!! Super relaxte foto's! En echt heel gaaf dat je je paard zo vertrouwt dat je zonder zadel op pad durft!!
Fjelover, mooie foto's van een mooie Connie! Is ie nog hengst? (of doet ie alsof?)
En heel goed idee Ria!
,