Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar help. Ik heb mezelf over 86 mitsen en maren heen gezet (want ben nu eigenlijk nog niet op zoek en heb nog nooit een eigen paard gehad, en dus al zeker niet een jonge die nog niet ingereden is. maar ik heb dus wel altijd gezegd dat ik later als ik groot ben graag een eigen paard zou willen hebben, en dan het liefste een fuchs. En ik heb dus hulp van zowel mijn vriendin met dochter als mijn instructrice, stalling en geld zijn ook geen probleem en nog meer algemene paardenkennis is aanwezig in de vorm van een familielid dat bij een handelsstal is ingetrouwd. Ik krijg dit paard maar niet uit mijn hoofd en heb dus in een gek moment contact opgenomen met de verkoper.. Het paard is niet dominant en gek op kinderen en heeft een zacht karakter dus dat past allemaal en nu mag ik ook komen kijken als ik wil. Hij is niet PSSM getest, stel dat ik een afspraak maak en hij is in het echt net zo leuk als ik nu denk dat hij is, wat is dan gebruikelijk vwb het testen? Op mijn kosten of de zijne? En wat als hij wel positief is?
Biancatjee ik vind Megan een heel mooie naam voor je paard

Lizenlotte schreef:dat ze niet gratis zijn weet ik, maar wat is een normale prijs? Is 5000 een goede prijs voor een onbereden ruin of kan daar nog wat vanaf? En Zit ik ongeveer goed met 7500 voor een ingereden ruin of kost dat veel meer?
Lizenlotte schreef:dat ze niet gratis zijn weet ik, maar wat is een normale prijs? Is 5000 een goede prijs voor een onbereden ruin of kan daar nog wat vanaf? En Zit ik ongeveer goed met 7500 voor een ingereden ruin of kost dat veel meer?

Ja baal er echt van dat die weer weg is nu weet ik niet wanneer die weer thuis komt ik mis hem nu al