fokfanaat schreef:maar dan moet je niet in dit topic zijn.
en nee het kwpn is een registratiebureau, als ze niet geregistreerd is is ze geen kwpn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:maar dan moet je niet in dit topic zijn.
en nee het kwpn is een registratiebureau, als ze niet geregistreerd is is ze geen kwpn.
PercyLeen schreef:Een kwpn paspoort is geen kwpn stamboekpapier, arabier bij ons op stal heeft ook een kwpn paspoort
cYn schreef:Gelukkig heeft de DA het ook bevestigd, en alleen omdat er geen papiertje bij zit is ze geen kwpn...?
Wat een gezeur mensen.
Ik weet eenmaal niet wat haar afstamming is omdat de vader geen GGK hengst is...., ik vind het niet boeiend om er een papiertje bij te hebben want met papier heb je geen band of gevoel.
cYn schreef:en toch is ze kwpn.
Maargoed, ik was alleen benieuwd wat jullie haar voor waarde schatte. gelukkig is ze voor mij goud waard en gaat ze voor nog geen miljoen weg. Als ik er maar blij mee ben, met mijn 'nep-kwpn'er'PercyLeen schreef:Een kwpn paspoort is geen kwpn stamboekpapier, arabier bij ons op stal heeft ook een kwpn paspoort
PercyLeen schreef:Je hebt zoveel stamboeken dus ik snap niet waarom je blijft beweren dat je een kwpner hebt, waarom geen nrpsér, holsteiner of een zangersheide..niet elk paard dat er 'rij baar' uit ziet is een kwpn'er hoor
armanike schreef:Omdat ik er toch mee zat heb ik even naar de fokker gebeld.
De vader is de hengst Eurocommerce Zurich . Ik weet niet of deze een goede hengst is, maar ik heb er nog nooit van gehoord. De fokker beweerd dat het wel een zeer degelijke hengst is.