Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kitty_luna schreef:Edit: Kwpners heb ik ook niks mee.. ik vind dat een Kwpn geen karakter hebt, en vrijveel KWPNers het zelfde zijn kwa uiting
er zijn natuurlijk uitzonderingen. maar heb er gewoon niks mee vind ze een beetje standaard
woeliej schreef:Kitty_luna schreef:Edit: Kwpners heb ik ook niks mee.. ik vind dat een Kwpn geen karakter hebt, en vrijveel KWPNers het zelfde zijn kwa uiting
er zijn natuurlijk uitzonderingen. maar heb er gewoon niks mee vind ze een beetje standaard
ik kan me goed voorstellen dat iemand een KWPN saai kan vinden, een 13 in dozijn dier. Maar dat ze geen karacter hebben vind ik nergens op slaan, of dat ze zo het zelfde uiten. Als je een dier lekker zichzelf laat zijn hebben ze allemaal hun eigen karacter, uitbundig of juist gesloten, maar toch zeker uniek. Mischien is het een beetje een stereotype, KWPN word veel voor sport en manege gebruikt, en daar krijg je af en toe van die afgestompte knolle van die 'niet meer leven'. Maar Dat vind ik dan meer uitzondering, als de regelmaat
.
) 

superlise schreef:Waar ik echt niks mee heb zijn tinkers of trekpaarden ofzo. Haflingers, fjorden en friezen vind ik ook niet geweldig maar ook niet stom zeg maar.