Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjaantje schreef:Oké xsimone, taxeren is alleen niet zeggen wat je er zelf voor wilt geven.
Het gaat om de marktwaarde (toch?).
Citaat:Up to date: Is het een ruin of een merrie?
barbara_up schreef:Citaat:Up to date: Is het een ruin of een merrie?
Ze is een merrie.
vivana schreef:Up to date ;als hij rontgenlogisch en klinisch in orde is...€20.000 -€25.000,00 (en ik weet natuurlijk niet hoeveel hij erin heeft,is ie gewoon óf spectaculair)
vivana schreef:Up to date ;als hij rontgenlogisch en klinisch in orde is...€20.000 -€25.000,00 (en ik weet natuurlijk niet hoeveel hij erin heeft,is ie gewoon óf spectaculair)
Citaat:Up to date ;als hij rontgenlogisch en klinisch in orde is...€20.000 -€25.000,00 (en ik weet natuurlijk niet hoeveel hij erin heeft,is ie gewoon óf spectaculair)
Yvie_Juudje schreef:vivana schreef:Up to date ;als hij rontgenlogisch en klinisch in orde is...€20.000 -€25.000,00 (en ik weet natuurlijk niet hoeveel hij erin heeft,is ie gewoon óf spectaculair)
Muhaha... ja TUURLIJK!!!
Ga jij even verder dromen in pennyland?
Citaat:Sorry dan weet ik niet wat voor een kromme paarden jullie verkopen (als ze verkocht worden) maar die bij ons...(die enkele die gaat) is dit nog een lachertje bij![]()
![]()
Verkeerde klanten misschien
Jeanine84 schreef:Citaat:Sorry dan weet ik niet wat voor een kromme paarden jullie verkopen (als ze verkocht worden) maar die bij ons...(die enkele die gaat) is dit nog een lachertje bij![]()
![]()
Verkeerde klanten misschien
Wat neerbuigend weerTja als ik kijk naar expo veiling dat daar paarden weggaan voor 285.000 tja, die mensen verklaar ik voor gek! Maar als de paarden je leven zijn ja dan zullen ze dat ongetwijfeld op kunnen brengen..ik heb mijn paard gewoon voor de leuk en voor de (basis) sport en ze is voor mij goed genoeg! En ze hoeft voor mij echt geen milj. waard te zijn! Ze is goed zoals ze is, ook al is ze in jouw ogen dan misschien een krom paard!