* Trione * Jazz × Zep * ZZ * Volle zus van Robinhood * Elite, Sport, Keur, * Merrie * 1.70 * 7 jaar * Geen stal gebreken * Hier een stukje tekst die ik heb gevonden op een site
Deze merrie is de volle zus van de PAVO Cup-winnaar van 2003, Robin Hood. Robin Hood is nu succesvol in Amerika met de Olympische amazone Susan Blinks (winnaar Intermediair I 74,9%). Trione doet het zelf ook erg goed en behaalde in 2005 de finaleronde van de PAVO Cup voor vijfjarigen met amazone Judith Ribbels. Ze heeft al meerdere Z2 proeven op haar naam gezet.
Ik zal er ook no g een paar taxeren, Ik ga er even vanuit als het niet staat vermeld dat de paarden die ik taxeer gezond zijn (kinisch en rontge)
Weelde: paard lijkt heel fijn te bewegen! 7.000 Goldy: 8.000 Ulana: Mooie predikaten loopt ze Z of is dat de graad van africhting? ik schat haar op 18.000 (of misschien nog wel meer?) Vanel: 7.000? Excellent W x Contango: 7.000 cle0o_o0: dit zal wel een dure zijn dit gaat wel boven de 25.000! Vudine: Is wat aan de klijne kant, nog moeilijk te taxeren, net onder het zadel? ik dek 5.000? Trione: 30.000?
Wauw, wat is Trione een super geweldig mooie merrie. Ik schat haar rond de 35000 euro. Goldy: 7000 euro Ulana: 15000 euro Cle0o_o0: 20 000 euro Ik heb zelf ook nog een paardje wat ik erbij wil zetten. Ik ben benieuwd wat jullie ervoor uit zouden geven.
Nashua Lux x Purioso M1 + 4, kent de appuyementen, wissels om de 2, arbeidspirouette (verder alle oefeningen van het Z) 11 jaar oud 1.75 m recent volledig gekeurd ruin
Hai Hai ben benieuwd waar jullie mijn bijna 3 jarige merrie op taxeren. Het is een Grand-step(van Grannus) x Corleone x Burggraaf.. Super opgevoed ben bezig met longeren als voorbereiding op het straks zadelmak maken Stokmaat is 1.63 hoog. Helemaal zwart zonder enige aftekeningen. Super bewegingen met veel springvermogen. Foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=AFL4BBXE Groetjes Linda
Wil iemand misschien mijn paard ook nog even taxeren Ze staat op de vorige pagina en ze is nog maar 1 keer getaxeerd. Ben toch wel benieuwd wat jullie vinden
Mijn KWPN(pony); x merrie x 7 jaar x 1.54,5m x Mermus R (v.Burggraaf) x Lucky Boy x op 5/6- jarige leeftijd bij vorige eigenaar Z1+17wp (ze is pas sinds december van mij ) x in december klin.+röntg. goedgekeurd
trione: 40.000 euro Nashua: 15.000 euro Vanilla02: 8.000 euro OemmiejO: 9.000 euro
* Sunny's Black Pearl * Sunny-boy x Drossan * L2 * half jaar onder het zadel * Prok gekeurd * Merrie * 1.66m * 3,5 jaar * Geen stal gebreken * Super lief en aanhankelijk beestje
Black Pearl is een erg chique paard, met veel uitstraling. ze heeft een zeer goed achterbeen, en een erg mooi voorbeen. Ze beweegt met veel tact en balans door de baan. Black Pearl is nog niet zo heel erg lang onder het zadel, maar toont al veel talent. Zo springt ze al een wisseltje, gaat erg makkelijk opzij, en loopt met veel schwung in de draf.
mijn paard wilde ik ook graag door jullie laten taxeren!
unity merrie 1.67 oliverxbelasco vos 6jaar niet uitgebracht wordt getraind op L2/M1 nivo lief aanhankelijk paard niet voor beginners (wil nog wel eens omhoog gaan) geen stal gebreken
meer foto's in mijn profiel
verkeersmak trailermak etc. ik ben benieuwd... mischien dat ze wel weggaat
Trione; 35.000-40.000 Nashua; 15.000-20.000 Vanilla02; 4000,- OemmiejO; 75000,- Sgboelens; Ai, weer zo een die van onschatbare waarde kan zijn.. Die van jouw zijn helemaal niet leuk om te taxeren ik weet het echt niet.. 20.000-25.000 ze is toch nog maar jong.. maarja, bij deze paarden kun je eigenlijk alles vragen..