Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimduursma schreef:WOW teveel pagina's om echt allemaal te lezen.. misschien morgen als ik meer tijd heb hihi...
maar ik wilde ff zeggen dat mijn nieuwe bijrijpaardje een dravertje is en echt een superdier.. echt lief.... en tijdens het rijden wel erg voorwaards.. soms bij het overdrevener af hihi...
maar mooi en lief wat wil je nog meer!!!!!!!!!!
xx kim
wkoekoek schreef:http://www.geocities.com/freaki11/draver.html onderaan de pagina staat nog een link naar een 2e pagina.
jockeygirl schreef:die draver die ik ken is ook onwijs lief op stal en met rijden ook nooit bokken. wel heel snel en niet te stoppen. maar als het een eigenpaard had geweest zal het wel anders zijn uitgepakt.
hellaas die vrouw had me verkeerd begrepen. die dacht dat ik nu al naar italie kon maar ik heb eerst examens. dus die periode was te kort.
maar ik heb een lijst gekregen met stallen dan die maar afbellen.
jockeygirl schreef:die draver die ik ken is ook onwijs lief op stal en met rijden ook nooit bokken. wel heel snel en niet te stoppen. maar als het een eigenpaard had geweest zal het wel anders zijn uitgepakt.
hellaas die vrouw had me verkeerd begrepen. die dacht dat ik nu al naar italie kon maar ik heb eerst examens. dus die periode was te kort.
maar ik heb een lijst gekregen met stallen dan die maar afbellen.