Ja Parijs was echt mooi, even lekker er tussenuit met de ziekenboeg hier, het blijft doorgaan. Nu is mijn fret heel erg ziek en mijn ratje ook. Echt stabiel is het hier niet, dus ff een paar dagen heerlijk alles van me af kunnen zetten.
@Ghashira: Ja Pum is idd erg onvoorspelbaar, je weet nooit wat je aan hem hebt. Ik weet nu gelukkig hoe ik hem uit kan zitten en ken zijn gangen en rare bewegingen, maar zal er geheid nog wel vaker af gaan liggen. Ik heb mede zo'n doorzettingsvermogen met hem omdat ik hem niet alleen heel bijzonder vind (hij is heel erg op zichzelf en dat vind ik een hele uitdaging) maar ook omdat ik bang ben dat hij in verkeerde handen terecht komt. Daarom zet ik continu door, want ik weet nu precies hoe ik met hem om moet gaan en als mensen het als valsheid gaan zien of iets dergelijks gaat hij zeer waarschijnlijk naar de slacht, dus het is wel noodzaak eigenlijk dat ik door moet zetten. Maar ik snap je frustratie met Jull goed hoor, ik heb het zelf ook vaak met Pumbaa dat ik het echt allemaal niet meer weet en daar probeer ik me dan overheen te zetten en weer in hele kleine stapjes verder te gaan. Bij hem is het vaak 1 stap vooruit, 2 stappen terug en dat hou ik met hem. Wat vreemd van Jull dat hij dan gewoon wel ineens heel veel conditie heeft. Het ruitergewicht telt idd mee, maar misschien is het ook wel in momenten (suiker b.v.?) Dan ben je ook niet continu uitgeput maar als je bloedsuikerspiegel laag is wel. Ik gok ook maar wat, maar het blijft apart. Spannend van je zadel, kan me voorstellen dat je niet kan wachten om het op te halen.
Laatst bijgewerkt door nadine_yvana op 28-07-13 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt