1.

2.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorine_Falco schreef:kinuh schreef:Jimmy : 700 (Klein, wordt al wat ouder, geen sportprestaties, wel leuk beestje)
Sophie : 1500 (Kleine kant, leeftijd onbekend, geen sportprestaties, naar mijn idee wel potentie om in de sport te lopen, mooie pony)
Heeft ze wel, ze is op L nivo gestart
Jorine_Falco schreef:hahah, nee maar FNRS is ook een nivo. En ze lep de F13 wat vergelijk baar is aan F12/F13. Er zijn niet alleen maar KHNS wedstrijden hoor.
kinuh schreef:Jorine_Falco schreef:hahah, nee maar FNRS is ook een nivo. En ze lep de F13 wat vergelijk baar is aan F12/F13. Er zijn niet alleen maar KHNS wedstrijden hoor.
Ja, maar dat heb je er toch niet bij gezet?
En ikv ind een pony/paard dat geen KNHS wedstrijd ervaring heeft minder waardMaar dat is mijn mening
Charlottte schreef:ik zou moonlight ook wel 3500 geven hoor!
En Wat vgeven jullie max?
Jorine_Falco schreef:kinuh schreef:
Ja, maar dat heb je er toch niet bij gezet?
En ikv ind een pony/paard dat geen KNHS wedstrijd ervaring heeft minder waardMaar dat is mijn mening
Hoezo dat? Zou ik graag een reden voor willen. Fnrs heeft net zulke moeilijke wedstrijen, en ze haalde altijd een winstpunt.
Dús omdat jij een eigen paard hebt die wel knhs kan starten is dat beter?Omdat het duurder is (misschein) en meer wordt gereden?