Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Citaat:Lijkt me dat dat alleen bij overmatig gebruik van toepassing is. Van een keertje spuiten zullen ze vast niet bevangen worden
het is gewoon wat vocht wat erin zit.
Maakt het natuurlijk niet minder vervelend maar jij kan er niks aan doen.
) maar ik krijg nu wel een enorm kwade zeg maar woeste stalgenoot dat ik geluk heb gehad dat het haar hoofd niet was.
hier kan je echt niks aan doen. Het zijn nu eenmaal paarden. Zo ben ik ook een keertje getrapt. We lieten de paarden snuffelen aan de hand en ik dacht veilig te staan. Echter haalde het paard dusdanig raar uit dat ik werd geraakt. Het was niet heel hard dus enkel een blauwe plek...
Maarja paarden he, het blijven dieren.
Change3x schreef:Hij ziet er super uit curly!
Zometeen de paarden binnen gaan zetten voordat het heel heet wordt. Vanavond komt het meisje weer op Larry hobbelen en ik ga dan het zwartje nog even rijden. Morgen mogen we al om 9:20 starten, dus mooi voordat het te warm wordt klaar.

. Na eenmaal hem een keer gesprongen te hebben vond ze het wel weer welletjes en werd ze vlak en makkelijk. Tips gehad waar we mee verder kunnen. 

Hier had ze een 1e premie gekregen hoor.