en ben 3 dagen geleden moeder geworden van een gezond meisje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles goed met jullie?
(ben niet nieuwsgierig hoor haha) Anna224 schreef:BianCatjee Dankjewel! ik zal morgen foto's maken van Destiny en Whitemane, Mijn vriend is helaas wel veel weg, want hij zit bij een Fallschirmjager eenheid (parachutisten) is zeg maar een speciale eenheid die overal binnen 24 uur ingezet kunnen worden
Anna224 schreef:Soms is hij heel snel weer thuis, maar nu is hij al sinds het begin van de invasie van Rusland in Oekraiene weg. Wel mag hij met verlof over een week om zijn dochtertje te zien, dus dan is die even thuis een paar dagen gelukkig!
we hebben een Kangal een Turkse herder die het huis bewaakt en 2 lieve poesen, en mijn schoonzusje woont tijdelijk bij ons in want die heeft het uit met haar vriend sinds 2 weken
Lizenlotte het is ook best moeilijk dat hij niet bij de bevalling is geweest, dat is het nadeel van militair zijn dat hij vaak niet aanwezig is, maar dat wist ik op voorhand natuurlijk al toen ik een relatie met hem kreeg, alleen ja toen de oorlog in Oekraiene uitbrak want daar had ik echt niet op gerekend dacht echt dat het meer een bluf spel was van Rusland maar mijn vriend, zij het een paar dagen van te voren al dat Rusland op het punt stond om Oekraiene binnen te vallen. Mijn 2 schwarzwalders zijn al ingereden. Ik ga weer beginnen met rijden zodra ik er weer de tijd voor heb, begin gewoon rustig bij een manege hier in de buurt want ben er een tijdje uitgeweest 3 jaar ongeveer heb vroeger altijd dressuur wedstrijden gedaan

Ik heb helaas nog maar 1 paardje en dat is Megan. Haar moeder heb ik moeten verkopen omdat ik destijds 2 op pension niet kon betalen en er een kindje op komst was.
Mijn vriend heeft ook altijd in Nederland gewoond, maar heeft de Duitse nationaliteit (is geboren in Frankfurt am/Main) is op jonge leeftijd bij mij in de stad komen wonen. Zijn vader kon er destijds een hele goeie baan krijgen. Hij is opgeroepen voor de Duitse dienstplicht voor deze in 2011 werd afgeschafd in Duitsland maar het werk beviel hem zo goed, dat die verder is gegaan als beroeps hij is inmiddels opgeklommen tot de rang van Oberleutnant (eerste luitenant) net heeft die me gebeld dat die maandag middag thuis is voor een hele week
kan niet wachten haha!! Hij heeft me ook ten huwelijk gevraagd nog voor die werd uitgezonden naar de Baltische staten en nu de lockdown er af is kunnen we eindelijk gaan plannen voor de bruiloft
ik zelf ben 24 bijna 25 mijn vriend is 32, en ja ik vind het ook Absurd dat er anno 2022 een oorlog plaatsvind op ons continent. Mijn vriend is natuurlijk niet direct betrokken in de oorlog daar, want Oekraiene is geen NAVO lid maar de Baltische staten waar die momenteel zit zijn dat wel en dat word nu bewaakt zodat daar geen inval van Rusland of Wit-Rusland plaatsvind want dat zou een derde wereld oorlog betekenen..... BianCatjee schreef:Oei kwa lijn vind ik lastig te zeggen. Ik heb vooral ervaring met de M lijn, en mijn ervaring daarin is dat ze heel wisselend kunnen zijn..
Lizenlotte schreef:Toch wel ja Biancatjee? Ik vind meer dan 30 cm verschil zo veel klinken, maar het is natuurlijk ook waar dat er veel afhangt van de breedte van het paard.
Anna224 hoe lang woon jij nu in duitsland en bevalt het je? Ik woon hier al 20 jaar en ga niet snel weer terug naar nl, heb mijn werk en school van mijn zoon ook aan deze kant van de grens en ben dus al flink verduitst zeg maar
Freekfuchs schreef:BianCatjee schreef:Oei kwa lijn vind ik lastig te zeggen. Ik heb vooral ervaring met de M lijn, en mijn ervaring daarin is dat ze heel wisselend kunnen zijn..
Mijn fuchs is van de R lijn, maar dat is ook mijn ervaring. Ik heb niet het idee dat één bepaalde lijn rustiger oid is, dat is echt een beetje fuchs afhankelijk volgensmij

en mijn fuchsen zijn ook van de R lijn