Ik kan echt heel slecht 'raden' wat voor rassen erin kunnen zitten, oid. Dus ik vraag me af wat mijn verzorgpaardje voor ras is? Persoonlijk denken wel wat dat er iets arabish bloed in zit.
Het gaat om de vos, alhoewel ik ook wel benieuwd ben naar de bonte.
Heb helaas nog geen beter foto van bewegingen, of bouw oid. Hij is nog jong. 3.5
Ook niet direcht arabish van: Moeder of vader is arabish, maar meer van, moeder of vader stamt af van een paard met (veel) arabish bloed.
xx_denise_xx
Geplaatst: 06-02-10 00:20
ik denk ook niet echt iets arabisch , meer welsh dan... maar dat ook niet echt die bonte kan dat een tinker (kruising zijn?)
joykel
Geplaatst: 06-02-10 16:53
Wie wil proberen het ras uit mijn pony te halen? Gekocht als een irish cob, maar volgens mij zit er iets doorheen... Hij is 5 jaar en moet wat kilo's kwijt (heb hem net.....)
Inney
Geplaatst: 06-02-10 18:26
xx_denise_xx schreef:
ik denk ook niet echt iets arabisch , meer welsh dan... maar dat ook niet echt die bonte kan dat een tinker (kruising zijn?)
Denk het niet. Beestje is nu 2,5, maar erg schraal, dun en klein. Tinkers zijn meestal toch wat breder? Ik zal even een goede foto van hem opzoeken.
oe ik ben ook heel benieuwd wat jullie denken wat voor ras die van mij is! heb al arabier gehoord en zelf 2x lippizaner. ben benieuwd! http://yfrog.com/3o6504902665cattj
Een kwpn'er. Een warmbloed paard dat ingeschreven staat bij het kwpn.
AnkeFoto
Geplaatst: 16-02-10 16:58
@lovesFIRE:
De kwpn'er is geen ras, maar een stamboek. De kwpn is eigenlijk een mengelmoes van gelderlander, groninger, engels volbloed en andere warmbloedpaarden.
SuzanH
Geplaatst: 16-02-10 19:13
Hoi , Ik was benieuwd of jullie weten welke ras deze pony is:
Hier wat info: Geslacht: Merrie Kleur: Zweetvos Geboortedatum: 04-03-1995 Stokmaat: 1.54
De pony is niet van mij maar het is mijn favo pony op de manege. Ze weten niet wat voor ras het is en ik weet het zelf ook niet . Nouw, ik hoop dat jullie een idee hebben .
Doei .
Silence_
Geplaatst: 16-02-10 19:35
AnkeFoto schreef:
@lovesFIRE:
De kwpn'er is geen ras, maar een stamboek. De kwpn is eigenlijk een mengelmoes van gelderlander, groninger, engels volbloed en andere warmbloedpaarden.
ja ik weet dat het geen ras is, maar hij staat daar in geschreven. maar ik weet niet wat voor ras het nu precies is
SuzanH
Geplaatst: 18-02-10 16:34
ietjelover schreef:
zoiso een new forest dat klopt, haar vader is jasper en van de moeder weet ik alleen dat ze arina heet
Weet iemand welk ras dit is? Het is een elegant slank paardje..Met een smal hoofdje.Ze is ongeveer 1.50m/1.55m Weten het niet precies.. Karakter: Lief,soms schiet ze er van door,verder heel braaf nix verassends dus.