Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn dag kan niet meer stuk!

Het tweede rondje was Larry een beetje moe en ik ook, dus een stom balkje op hindernis 1 die niet nodig was.
Maar ondanks de hitte fijn gesprongen en hem daarna lekker afgespoeld! 
Larry heeft morgen vrij en vrijdagavond wordt er even rondgehobbeld met zijn bijrijdstertje, zaterdag vrij en dan zondag maar weer rustig wat doen. Wat een luize leven.
curly2day schreef:Die van ons hebben lekker tropenrooster met dit soort dagen. Ik vind het met zulke temperaturen voor mijn paard niet oké (midden op de dag) en mezelf ook niet
Gisterochtend vroeg op pad gegaan met de trailer en een ritje in het bos gedaan; voor het eerst helemaal alleen, dus was spannend zat. Voor mij, laat dat duidelijk zijn
Pony gedroeg zich sùper! Aankomende dagen lekker vrij, hij zal wat hij heeft geleerd vast niet vergeten die paar dagen
Bij die eerste lijkt het of zit er een zilveren/gouden lichtscherm onder, mooi!
En ga ik nog even koelklei bestellen om te vervangen voor de groene leem.
) dan gaan we het heel rustig opbouwen. Change3x schreef:Je doet er gelukkig iets aan! Maar hoe langer het dik blijft, hoe moeilijker het is om het weer dun te krijgen, dus ik zou niet te lang wachten met een DA bellen.
Leo staat ook weer met een dik been en cortisone spuiten heeft het weer helemaal dun gemaakt, helaas trapt die sukkel tegen zijn voerbak aan (waar we inmiddels al wat aan veranderd hebben) waardoor het steeds opnieuw dik wordt. Maar cortisone werkt echt. En verder smeren wij ook met groene leem en compagel, soms ook met cortisone.
Wel een ontstekingsremmer. Kan geen kwaad hoor! Antibiotica kuren zijn inderdaad nooit fijn én heel veel gedoe.