Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu nog kijken of ik beter een 50 of 55 kan nemen 

Hij was echt heel angstig (helemaal right brain) en kon amper contact leggen. Het waaide en regende keihard en dan is het ook een bommetje en ik ga hem daar niet voor straffen want het was gewoon allemaal spanning wat er in 1x uitkwam. Het is toch wat, hij heeft zoveel spanning, gewoon in zijn eigen weide, niet normaal, en wat was ik blij dat ik niet op hem zat. Dus dat was me het dagje wel weer. Sta er elke keer versteld van hoeveel pit hij heeft!! Tis echt een warmbloed in alles.

Hij is echt prachtig! Zijn hoofd lijkt nu in verhouding ook veel minder groot dan op de eerste foto. Fijn dat er weer wat meer snelheid in zit door de haver! En Thor, wat een leuk nieuwsgierig manneke, wat groeit hij al hard zeg!
Pumbaa is nu ongeveer ook zo denk ik. Mooie sprong maakt ze! Haha, dus ze springt ook zo over de omheining heen, heeft Pumbaa ook weleens gedaan in het verleden. Gekke koniks toch. Nu nog ongeveer 2 weekjes tot de endurance?