Ik heb niks met fjorden en tinkers..en van die uberbespierde paarden (ik weet niet hoe dat ras genoemd wordt) vind ik absoluut niet mooi..qua karater ken ik ze niet.
seabiscuitje
Geplaatst: 29-09-09 17:59
filou schreef:
Ik heb helemaal niks met een Fries! Waarom precies weet ik niet, maar ik heb er niks mee, nooit gehad ook
Ik vond Friezen ook nooit wat aan..totdat ik een aantal keer op een frieze hengst moest rijden...wat een GE-WEL-DIG beest! Dat was echt een droom om op te rijden!
Ik heb totaal niets met friezen. Ik vind ze lelijk, lopen niet zoals ik graag zou willen zien en zijn saai qua uiterlijk. Terwijl iedereen om mij heen helemaal friezen-fan is. Het ligt totaal niet aan het "zware" want ik heb bijv wel wat met fjorden. Die vind ik dan weer geweldig (met een goede dosis humor kan ik zó op elke fjord stappen).
Whis_
Geplaatst: 30-09-09 13:21
Ik heb zelf totaal niks met fjorden. Hoe het komt geen idee, terwijl ik toch zelf een haflinger heb. En friezen vind ik ook geweldig.. Maar laat ik het zo zeggen, ik zou zelf nooit een fjord kopen.
maar ben wel gek op het breede ras.. zoals haflingers/friezen/fjorden.. vind ik wel weer top!
heb zelf fjordje en een fries..
leeneliefje
Geplaatst: 02-10-09 17:48
ik heb niets met volbloed arabieren. Ik vind ze zelf te rank en 'breekbaar' . Ik kan me voorstellen dat mensen ze erg leuk vinden, zijn toch wel erg sierlijk en elegant. Maar heb er zelf gewoon helemaal niets mee. Ook zijn ze vaak te pittig voor mijn smaak.
doe mij maar een fjord
lady88
Geplaatst: 04-10-09 02:58
ik heb niks met dravers, welsch cob, arabieren, fell, maar ik ben helemaal koudbloed fan maar warmbloeden zoals kwpn staan op de plaats maar mijn nummer 1 is toch een fjord
ik houd niet van arabier-friezen of hoe je dat ook noemt maar fell pony's en echte friezen vind ik wel gaaf fjorden/ijslanders/50%haflingers is niets voor mij
RensSyl
Geplaatst: 11-10-09 20:58
trekpaard
flamingoo
Geplaatst: 12-10-09 18:01
hou niet van koudbloeden , friesen , of arabieren , dat is weer te fijn van bouw net als welshen , vaak nerveus, geef mij maar new forrest , kwpn , dus beetje sportieve paardjes, zonder overdrijven
Suzeltje
Geplaatst: 12-10-09 18:07
Ik heb niks met friezen. En ik ben lang de enige niet hier zie ik Er zit zo ontzettend weinig variatie in het ras.
Sally1987
Geplaatst: 13-10-09 21:51
Ik heb echt helemaal niks met arabieren. Vind ze prachtig om te zien maar kan niet met ze overweg:P Geef mij maar koudbloeden
Ik heb ook vrij weinig met friezen, mij te lomp. Zo'n paard moet voor de kar niet onder het zadel. En ik had altijd niks met arabiertjes, te rank/ te iel/ te gevoelig...tot ik bij de zingende huifkar in Pesse een dagtocht op eentje heb gemaakt, wat een geweldig relaxed slim paard!
Inney
Geplaatst: 14-10-09 20:23
Ik heb helemaal niks met Arabieren. Ik weet dat mensen van mijn leeftijd er normaal hélémaal weg van zijn, maar ik kan niet begrijpen waarom. Ik ben helemaal verliefd op Fjorden. Ik weet het, het klinkt nogal standaard, maar ik vind ze super. Hun karakter, hun uiterlijk, Alles.
yarrah
KWPN'ers (en van die 'normale' bruine en zwarte paarden die je op veel manege's en dergelijke hebt) en arbieren met zo'n mega deuk in hun neus (klein beetje vind ik wel weer leuk)