Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:05

Afbeelding
Zei er iemand lief... haha pas maar op Timmie... eten afpakken van Kindness is geen succes

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:06

Haha! Ach ja je paard eens pesten moet ook wel eens gebeuren!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:08

Ik zit op me 600ste bericht Haha!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:11

nu niet meer Tong uitsteken

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:32

neee.. klopt... hahah

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:56

KindnessM schreef:
[image]
Zei er iemand lief... haha pas maar op Timmie... eten afpakken van Kindness is geen succes

kwaad km tje inplaats van toen km nig een klein kmtje was, Knipoog blijft leuk klinken Haha!

leuke foto Knipoog

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:35

kwaad wil k niet zeggen, het is meer van: Probeer t niet af te pakken want ik ben de baas...

haha, als 2jarige stond hij bij 1jarige in de wei... snachts heeft ie ze allemaal de wei uitgejaagd... konden ze smorgens vangen... hij zal wel gedacht hebben: Die kan k wel aan...
Tis wel s n duveltje Haha! Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:37

Devica schreef:
lief joh!!! KM Haha!
maar KM is (volgens mij) een heel lief paard Haha! Net als Presje Haha!

ik ben vandaag achter gekomen dat ruitje een draver heeft met de zelfde vader als Presje Haha! vind ik zo stoer!

Die paarden blijven nog altijd van mn vader he Schijnheilig .Het zijn er zelfs 2 trouwens,Volare en Victoria Lachen

Keller Lobel heeft best wat veulens op de wereld gezet dus de kans is groot dat je nog wel meer zusjes en broertjes vind Lachen

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:03

nou indd. je moet maar s rond kijken of er ook zijn met de zelfde mama Devica...
Kindness zn mama kon alleen Kindness baren... geloof dat het niet echt wilde lukken met die merrie, maar ze heeft dan ook wel een beauty als enig kind Haha!

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:55

Heb net een mailtje terug gekregen van de NDR. De minimumleeftijd om mee te mogen rijden in de duosulkykoers is 16 jaar. Helaas voor jockeygirl :/

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:59

Nja,opzich maar beter dat je daar nu achter komt en niet wanneer je aan het voorwerken ben Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:41

ja ik zag het Verdrietig echt TE kl ote precies 1 maand verschil ik baal als de pest het is 22 januarie en ik ben 22 februarie jarig Boos! [16] mijn 'voor'droom komt voorlopig dus nog niet uit dan maar wachten.
ik had een 8,2 voor m'n sectorwerktstuk 'wedden in de draf&rensport' echt super!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:07

Wow das erg goed hoor, gefeliciteerd, zeer verdiend...
Ik ben vandaag maar weer is aan t poetsen gegaan... mn tuigage had wel een likkie vet nodig dus nu glimd t je weer tegemoet Haha!
paardjes ondertussen lekker uit de wei gelaten en op t pad laten eten... staat net ff wat meer gras

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:07

ruitje schreef:
Die paarden blijven nog altijd van mn vader he Schijnheilig .Het zijn er zelfs 2 trouwens,Volare en Victoria Lachen

Keller Lobel heeft best wat veulens op de wereld gezet dus de kans is groot dat je nog wel meer zusjes en broertjes vind Lachen

Klopt mijn paard is ook een dochter van Keller Lobell (der moeder is Felionora)

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:14

jockeygirl schreef:
ja ik zag het Verdrietig echt TE kl ote precies 1 maand verschil ik baal als de pest het is 22 januarie en ik ben 22 februarie jarig Boos! [16] mijn 'voor'droom komt voorlopig dus nog niet uit dan maar wachten.
ik had een 8,2 voor m'n sectorwerktstuk 'wedden in de draf&rensport' echt super!

toch nog goed nieuws inplaats van alleen balen dat je niet maand eerder bent, dan was je met 8 maanden geboren, beetje vroeg, zullen ze zo precies zijn? bij het ndr regels zijnr egels idd.

leuk in elk geval OK dan!

ps het scheelt je wel ff 60 euro, kun je sparen voor een ritje als er ooit weer een komt.

ik wil toch wel graag:d ben blij dat ik toch 21 ben, hoewel alle andere biederes 30 of ouder zijn, en dus werk en geld verdienen ik niet, dus zo hoog kan ik niet meer:( dus hopen maar

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 16:58

Nou... ik heb een friise neus gehaald, jeetje wat een lekker weer vandaag zeg!!!
ik zal een keer fotos maken van t bos

kunnen jullie is zien wat wij zien, misschien zelf wel reeen

Nou goed, ik rijd sinds deze week zonder neusriem enz, gewoon dus kopstuk, bakstukken, frontriem en keelriem, heel simpel...
Maar hij loopt toch zo vreselijk goed...helemaal bezweet, en lopen dat ie deed, ben helemaal trots op mn ventje. Alleen de galop wilde vandaag wat minder (jah of heeel hard (ook mooi Haha!)) dus KM liet weer is voelen hoe de rendraf ook al weer zat...
Na het rijden heb ik hem maar even verwend met n slobber, dat vind ie zo lekker Lovers

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:32

reeen zijn mooi, maar dravers mooier:P

grappig he op een draver rijden, als die zo hard gaat, lichtrijden gaat dan nauwlijks, je zit meer of juist half staat, ik ga meestal beejte orover zitten en niet in de verlichte zit.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:40

wie zijn er morgen allemaal weer op wolvega?

mijn verzorgpaard loopt wweer, en ik ga mee,

volgende week zijn er vast veel bokkers:d, met die 555 dag.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:24

mooneyes schreef:
reeen zijn mooi, maar dravers mooier:P

grappig he op een draver rijden, als die zo hard gaat, lichtrijden gaat dan nauwlijks, je zit meer of juist half staat, ik ga meestal beejte orover zitten en niet in de verlichte zit.

Als mijn draver zo hard draaft weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten! Echt zitten gaat niet en staan ook niet want dan waai je er gewoon af Haha! Dus ik ga altijd een klein beetje staan en wat naar voren! Maar het voelt wel gaaf zo hard te gaan! Ook als we gaan racen in galop!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:39

Indd ik vind het ook wel machtig hoor als hij zo hard gaat, vandaag kon het niet, harde gladde bodem door bevriezing. maar anders.... zoef daar sjeest een bruine vlek... met iets erop

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:41

mooneyes schreef:
wie zijn er morgen allemaal weer op wolvega?

mijn verzorgpaard loopt wweer, en ik ga mee,

volgende week zijn er vast veel bokkers:d, met die 555 dag.

Ben er vandaag niet. Druk aan het leren en nog een paar dingetjes regelen voor voor de actie.

Ben er volgende week wel Haha! Alleen hoorde ik net dat ik de auto niet mee kan krijgen... grrrrrrrrrrrrr Boos!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:01

radnah2 schreef:
Als mijn draver zo hard draaft weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten! Echt zitten gaat niet en staan ook niet want dan waai je er gewoon af Haha! Dus ik ga altijd een klein beetje staan en wat naar voren! Maar het voelt wel gaaf zo hard te gaan! Ook als we gaan racen in galop!

inderdaad, das zo mooi, jammer genoeg heb ik geen draver om te rijden op dit moment, ni waar ik laast opreed ging ik dan odner het zadel doen en de eigenaar een jonger paard voor de sulky en dan leert die erwat van, ik voor of er naast, dat paard haald je dan in, en komt voor je dan de volgende boht ik er weer en wel meer dngen.

en in je eentje is ook heel leuk, ik zit sta ook iets en leun ook naar voren anders blijf je helemaal niet in evenwicht.

ik vraag me af hoe doen ze dat met monte, hoe zitten ze dan erop? een speciale houding, vast niet zo als jockeys neem ik aan:S Scheve mond

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:04

KindnessM schreef:
Indd ik vind het ook wel machtig hoor als hij zo hard gaat, vandaag kon het niet, harde gladde bodem door bevriezing. maar anders.... zoef daar sjeest een bruine vlek... met iets erop

mega is het inderdaad:D

im ging vandaag welhard maar niet op een draver en de baan was ook nog hard maar dooide alwat, schrok ze, nou ik kan je verzekeren ze ging nog voor mijn gevoel harder dan een drvaer alleen minder lang,

in rengalop vloog ze me er hard vandoor die hele baan rond. alleen was ze moe daarna, een draver, ja als die schrikken ga je tig rondjes meer rond, die hebben zon longinhoud en conditie, en

jammer van het vriesen

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:06

Ronald1982 schreef:
Ben er vandaag niet. Druk aan het leren en nog een paar dingetjes regelen voor voor de actie.

Ben er volgende week wel Haha! Alleen hoorde ik net dat ik de auto niet mee kan krijgen... grrrrrrrrrrrrr Boos!

dat is een nadeel als je de auto niet mee kan. ik ken het.
ik ben er als ik ook bij het bieden er bij blijf staan in het rijtje van 8.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:23

mooneyes schreef:

ik vraag me af hoe doen ze dat met monte, hoe zitten ze dan erop? een speciale houding, vast niet zo als jockeys neem ik aan:S Scheve mond

Wel dus, de nieuwe generatie in ieder geval. Een montezadel ziet er ook niet heel anders uit als een renzadel.

Ronald, ik wil volgende week ook heen, ik weet niet of pa&ma ook gaan, maar misschien kunnen we regelen dat je mee rijdt?