Zei er iemand lief... haha pas maar op Timmie... eten afpakken van Kindness is geen succes
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Devica schreef:lief joh!!! KM
maar KM is (volgens mij) een heel lief paardNet als Presje
ik ben vandaag achter gekomen dat ruitje een draver heeft met de zelfde vader als Presjevind ik zo stoer!
ruitje schreef:Die paarden blijven nog altijd van mn vader he.Het zijn er zelfs 2 trouwens,Volare en Victoria
![]()
Keller Lobel heeft best wat veulens op de wereld gezet dus de kans is groot dat je nog wel meer zusjes en broertjes vind
jockeygirl schreef:ja ik zag hetecht TE kl ote precies 1 maand verschil
ik baal als de pest het is 22 januarie en ik ben 22 februarie jarig
[16] mijn 'voor'droom komt voorlopig dus nog niet uit dan maar wachten.
ik had een 8,2 voor m'n sectorwerktstuk 'wedden in de draf&rensport' echt super!
mooneyes schreef:reeen zijn mooi, maar dravers mooier:P
grappig he op een draver rijden, als die zo hard gaat, lichtrijden gaat dan nauwlijks, je zit meer of juist half staat, ik ga meestal beejte orover zitten en niet in de verlichte zit.
mooneyes schreef:wie zijn er morgen allemaal weer op wolvega?
mijn verzorgpaard loopt wweer, en ik ga mee,
volgende week zijn er vast veel bokkers:d, met die 555 dag.
radnah2 schreef:Als mijn draver zo hard draaft weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten! Echt zitten gaat niet en staan ook niet want dan waai je er gewoon afDus ik ga altijd een klein beetje staan en wat naar voren!
Maar het voelt wel gaaf zo hard te gaan! Ook als we gaan racen in galop!
KindnessM schreef:Indd ik vind het ook wel machtig hoor als hij zo hard gaat, vandaag kon het niet, harde gladde bodem door bevriezing. maar anders.... zoef daar sjeest een bruine vlek... met iets erop
Ronald1982 schreef:Ben er vandaag niet. Druk aan het leren en nog een paar dingetjes regelen voor voor de actie.
Ben er volgende week welAlleen hoorde ik net dat ik de auto niet mee kan krijgen... grrrrrrrrrrrrr
mooneyes schreef:
ik vraag me af hoe doen ze dat met monte, hoe zitten ze dan erop? een speciale houding, vast niet zo als jockeys neem ik aan:S