Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je krijgt wel een hoop positieve reacties als je met een fuchs aan komt
zo leuk!
sasika schreef:[Dailey wordt ook zo heerlijk veelzijdig

Lukasje schreef:Hoi, er is al langere tijd niet gereageerd in dit topic maar ik wilde toch een vraag stellen.
Ik ben in Nederland of België op zoek naar een hengst voor mijn merrie. Ik zoek een correct gebouwde hengst met een goed karakter en toch ook wel mooi gangwerk. Maar, heel erg belangrijk is dat de hengst PSSM1 vrij is ! Stokmaat is minder belangrijk. Hebben jullie suggesties?
Lukasje schreef:Oh, top, zo snel zo’n uitgebreide info ! Dankje!!
Nee lid ben ik nog niet.
En welke hengst heb jij op het oog?
Pleun is een robuust type. Pip is meer een sportmodelletje. Heerlijke dieren. Maar heel verschillend.
. Ze was heel belangstellend en op ons gericht. Die nemen we, zei mijn man tot mijn verbijstering. Maar dit paard stond eigenlijk niet te koop. En twee fuchsen stonden niet op de begroting. We wilden er een shetje bij als gezelschap... De eigenaar gaf aan dat Pleun bedoeld was voor de fokkerij, maar dat ze zijn hengst afsloeg. En wij hebben twee dochters en een pleegdochter die ook kunnen rijden...en dus kwam er twee maanden later een trailer met twee fuchsen de dam oprijden.
Ze is heel goed te rijden op je zit, en dat verraste me echt. Binnenkort komt de zadelpasser, en komt er een zadel op. Maar eigenlijk vind ik het nu nog wel fijn zo. Ik wil echt de tijd nemen om vertrouwen op te bouwen.