Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Het is super gezellig en heel laagdrempelig, een mooie gelegenheid om voor het eerst een proefje te rijden.
. Door al het blessureleed zijn wij echt pas net weer aan het trainen. Afgelopen weken zijn ze allemaal naar de osteopaat geweest en we mogen vanaf deze week pas weer een galopje meepakken, de meeste na maanden niks doen
. Ik hoop nog heel hard dat ik in ieder geval 1 van de pony's mee kan nemen, maar anders komen wij sowieso kijken naar al het connemara geweld! Bar schreef:We beginnen meestal rond 9 uur met de eerste dressuur. Springen, afhankelijk van het aantal deelnemers ook rond die tijd.
De parade is meestal rond 17 uur.
*geeft ondertussen SkyMarian een schop onder haar achterste*

Toen dus ook niet mee gedaan op het ONCK.
Bar schreef:Ik vind dit eigenlijk echt wel een stoer plan voor over een jaar of 2, als het stamboek 50 jaar bestaat.
Als ik er kan komen, maar dat moet vast lukken!
Ik ben erbij als fotograaf.
Maar het kriebelt wel om te kunnen starten hoor... kirsten4 schreef:Muurp schreef:Daarom, vind het ook leuk om te fotograferen.Maar het kriebelt wel om te kunnen starten hoor...
Hier hetzelfde
doe mn best om erbij te zijn, heb net dan geen auto maar kijk wel even hoe ik dat oplos. Toestel gaat mee natuurlijk.
Kwam zomaar op mn pad en klinkt leuk dus ben benieuwd!