Naam: Duke Vader: Djalyan x (anglo arabier) Stokmaat: 156,5m (E-pony) Niveau: Z1+9 bij de paarden in 4 wedstrijden, allemaal winstpunten en prijzen. Leeftijd: 12 jaar. Hij staat te koop..
Laatst bijgewerkt door Ytjuuuh op 19-10-08 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
kitty_gomez
Geplaatst: 19-10-08 15:37
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Dressuur Klasse B net 2 wedstrijden gereden voor zijn ervaring. Springen Klasse BB (binnekort starten we BB)
Hier 1.5 jaar nog hengst (hier was hij nog niet van mij)
Augustus '08, Mog hij voor het eerst mee op concour. Hier staan we te wachten tot we de ring in mochten. (was zeer tevreden met zijn eerste punten; 170)
twis_shets, Ik denk zo rond de 5000,-? Ik heb eigenlijk nog nooit eerder getaxeerd, dus ik ben geen betrouwbare bron. Ytjuuuh, ik denk toch wel 8500.. erg mooi paardje
Naam: Living Beauty Vader: Living Legend, Moeder: Denver Stokmaat: 1.63m Leeftijd: 6 jaar Geslacht: Ruin Dressuur: niet geklasseerd, ongever L2/M1 Springen: niet geklasseerd, loopt wel B parcourtje
Hij is verkeersmak, gaat regelmatig met anderen naar het bos (waar hij tegenwoordig ook voorop loopt), alleen naar het bos alleen nog aan de hand geprobeerd. Loopt braaf de trailer op, is Parelli level 3 en dus ook zadel- en hoofdstelloos te rijden.
Hij zuigt na het eten wel eens lucht, maar met voldoende op de wei en voldoende ruwvoer is dit steeds minder geworden.
Living Beauty: 5000, jammer dat hij luchtzuigt en niet op concour is geweest. Khalifan Star L:4200
Hier dan de mijne Tiara(sportnaam Odessa) v: Figaro x merrie 12 jaar 1.56 m
heeft tot de Z2 pony's +18 winst gelopen. dit jaar overgegaan naar de Z1 paarden, zijn Z2 startgeregtigd. Beheerst de vliegende galopwissel. kringkampioen L1, L2, M1, reserve M2, Z1 en reserve Z2. goede resultaten op de regiokampioenschappen, vorig jaar met de Z2 pony's op de hippiade geweest. heeft scores van 70% gelopen. Is M2 NRPS kampioen geworden en meerdere keren 2e en 3e op sublicup en decorson dagen. Is limburgs/Brabants kampioen bestgaande rijpony in 2007 Is NATIONAAL KAMPIOEN bestgaande rijpony 2007 ÉN 2008. niet te rijden door beginners, heeft soms nog wel eens een eigen willetje. is in de omgang op stal en in de weide ed super braaf, heeft geen stalgebreken.
Ytjuuuh: rond de 8000? Colandro: rond de 6000? ben slecht in die dingen
De mijne. naam: Butterfly vader: Idzard leeftijd: 5 [21-02-2003] geslacht: merrie hoogte: 1.43 m Klasse: DM1+5, loopt nu 1 jaar en 4 maanden wedstrijden Kan ook springen maar breng 'm nog niet op wedstrijd uit daarmee Ze is heel rustig op stal, kunt alles met haar doen Ze is ook verkeersmak, trailermak en kan goed met andere paarden omgaan. Maakt niet uit wie je er op zet, iedereen kan eigenlijk wel met hem rijden, dus ook voor beginners
Living Beauty: Ik denk zo rond de 4000. Tiara: rond de 8000 euro. Butterfly: ik denk zo rond de 5000 euro!
En nu de mijne!
Naam: Romy Vader: Ramano voor de geïnteresseerde,Ramano liep ZZ dress en ZZ springen! wat erg goed was, voor de kleine hengst van maar 1.55! Leeftijd: 16(merk je dus echt niet aan haar!) Geslacht: Merrie Hoogte: 1.45 Klasse dressuur: Ik heb haar niet gestart, ze kan echter alles tot het M2 klasse springen: weet ik eigenlijk niet, maar met vrijspringen springt ze ruim 1.20
Verder, Romy is een pittige merrie, ze is wel in de omgang heel rustig. Met rijden is ze erg fel, probeert veel onder het werk uit te komen. Maar als je d'r eenmaal aan het werk hebt, slooft ze zich echt helemaal uit. Ze is verkeersmak, trailermak en is niet snel bang. (behalve voor zwepen en touwen achter haar benen, heeft te maken met een heel slecht verleden) Romy is een merrie die niet iedereen vertrouwt, maar zodra ze dat wel doet, gaat ze echt door het vuur voor je! Echt waar, ze heeft een klein hartje van goud! Oja, ze heeft trouwens een hele aparte bles. Ze heeft namelijk als je voor haar staat, bovenaan een "haakje"naar links toe! Echt heel leuk om te zien!
Ze heeft uiteraard NRPS papier. ze voert ruim 80% av bloed!
het is een 3 jarige stamboekmerrie en is deze zomer bekend gemaakt met zadel en hoofdstel en een beetje hangen. daarna is ze weer terug de wei in gegaan om uit te groeien. deze winter word ze zadelmak gemaakt zodat ze volgend jaar in de sport kan worden uitgebracht en weer naar de keuring gaat zodat ze hopelijk ster word
fenne is een erg lieve en makkelijke pony. volledig verkeersmak en ook met trailerladen word ze steeds meer een gewoonte.
op de foto's in de linkjes toont ze trouwens best een ondernek, maar die heeft ze dus niet. de voorbrenger kon niet echt met fenne opschieten en hield haar vaak tegen door flink aan het bit te rukken (na dat rondje waren haar mondhoeken gewoon stuk! volgend jaar ren ik dus lekker zelf...) daarom toont het ook wat gespannen. toch wilde ik ze er bij zetten zodat jullie een beetje een indruk hadden van haar gangenwerk.