Wel ben ik dol op KWPN-ers. Dat zijn vaak mooi gebouwde dieren, en er zijn zoveel types van dat er -in mijn ogen- altijd wel wat leuks tussen zit.
Ieder z'n meug!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar nu vind ik dat een van de mooiste kleuren. (Niet elke soort schimmel)
).
. Die dus te slank en fijn gebouwd zijn (waarvan je dus bijna niet meer ziet dat het een haflinger is). Al vind ik de normaal type moderne haf wel leuk en heb ik niets met het oude type. Ook bij fjorden zie ik liever de moderne 'versie'.
. 
Ffortuna schreef:Ik hou niet van dravers (lelijk), arabieren (veel te iel), veel gevlekte paarden vind ik ook niks (zoals Paints of Appaloosa's, veel te veel vlekjes), en Fjorden en Haflingers vind ik saai en lompe knollen. Ook veel kruisingen vind ik maar niks, beetje jammer dat mensen hun paard zo makkelijk 'vermeerderen', alleen omdat ze een bepaalde hengst zo mooi vinden en hun eigen merrie zo lief. Leuk hoor zo'n veulentje, maar dan krijg je weer het zoveelste papierloze/ vaag gebouwde dier (zie bijvoorbeeld weleens kruisingen van trekpaarden met een warmbloed, dat ziet er niet uit. Of Tinkers met iets warmbloedigs, dat vind ik ook niks).
Wel ben ik dol op KWPN-ers. Dat zijn vaak mooi gebouwde dieren, en er zijn zoveel types van dat er -in mijn ogen- altijd wel wat leuks tussen zit.
Ieder z'n meug!
Jaimyliefje schreef:ik zie hier veel mensen die niet van KWPNers houden, maar ze zijn er in zoveel verschillende soorten en maten, van miezer smal tot ultra breed. klein paardje tot grote lompe bok.
Vreemd..