Mik_ : 5000,- staat verder niet bij of die stalgebreken heeft, trailermak is en/of verkeersmak
0maris0: mooie bouw, goede afstamming, jammer van voernijt en is ietwat aan de kleine kant het zou met die papieren een goede zijn voor de fok 4000,-
waypoint: op de foto ziet die er goed voor een 4 jarige aardige lengte, goede afstamming alleen jammer van die afwijking als die daar niet op afgekeurd zou worden zou ik m ook op 4000,- schatten
wildthing: niet de meest gewilde leeftijd, maar een prachtpaard en goed op niveau, stokmaat staat niet vermeld ik denk toch zo'n 11.000,-
jenniferr: goede afstamming, zal nog wat uitgroeien, plaatje om te zien maar kan (logisch) nog niks ik gok 4000,-
Nu mijn paardje:
Naam: Oprah
leeftijd: 11
ras: kwpn
geslacht: merrie
stokmaat: 1.66
afstamming: rinaldo (v. G ramiro Z) x hinori
Oprah is een echte eyecatcher, met regelmaat word ze 5 a 6 jaar geschat. Ze is L dressuur geweest bij vorige eigenaresse. Loopt de oefeningen tot M zeer toont zeer mooie zijdegangen. Is onlangs voor t eerst weer in de B gestart met 195 punten. Ontzettend veel potentie om te springen springt gemakkelijk over de 1,20 trekt goed naar de hindernis toe.Ik ga regelmatig met haar op oefenparcour buiten de manege, daar gedraagt ze zich keurig. trailermak/verkeersmak en geen stalgebreken.