wat leuk om te lezen dit. ik dacht werkelijk altijd: ik ben de enige die zo'n oudje gekocht heb. omdat ik vaak mensen hoor van ja maar het kost meer. ze kan oppeens dood gaann, terwijl een jonge pony dat ook kan! ze kunne niks...
nou krijg vaak complimentjes op haar van wat een mooi beestje enz. en leuke vind ik ook omte zien dat heel veel er echt nog mee rijden. dat wou ik gewoon even laten weten!
Onze Vivian welsh/arabier is ook al 32/33 ongeveer maar nog super gezond kwa uiterlijk en gedrag zie je het eigenlijk niet. Ze wordt wel eens geschat op 19 jaar. Ze heeft alleen al een beetje een grijs koppie, En is soms wat stijfjes als er eventjes op gereden wordt.Maar daarna gaat ze los
ik heb een paard van voltaire wordt in julie 24 jaartjes oud hij wordt niet meer gereden ivm met pees problemen. maar hij is nog net zo gek als vroeger hahahaha hoop dat we nog lang van hem kunnen genieten
[img]\\KKWNLFS202.KPNNL.LOCAL\david496$[/img] helaas alleen een foto van op stal
Ik verzorg een New Forest merrie van 26 jaar. Nog heel gezond en sterk, krijgt zelfs nog een veulen dit jaar (en nee, dat zou niet mijn keuze zijn, van mij had ze een paar jaar geleden al met pensioen gemogen).