Wie heeft dit trouwens ook? Dat zijn paardje wit eng vindt?
Abel (haflinger waar ik op rijd, is trouwens niet de mijne) vindt die witte dressuurhekjes ook al eng, laatst vond hij zo'n witte hindernis eng..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douni schreef:nikkigioa schreef:Nee maar dan koop je sowieso geen pony van 1.40 meter lijkt mij, of zit ik er nu helemaal naast?
Waarom niet, als je onder de 18 ben en bij de pony's spring. Ik zie geen probleem om dan een pony van 1.40 te kopen.
Springen doen ze niet alleen bij de paarden
Mystica schreef:Omdat je met een pony met de stokmaat van een haf niet bij de paarden kunt blijven springen.
Douni schreef:Mystica schreef:Omdat je met een pony met de stokmaat van een haf niet bij de paarden kunt blijven springen.
Nee, maar ik had het er over dat je bij de pony's springt, niet bij de paarden.
nikkigioa schreef:-
Ja het was even vanuit de categorie paarden beredeneerd. Maar wat ik bedoelde: ik denk dat haflingers over het algemeen (met de juiste training natuurlijk) net zo leuk mee kunnen komen als iedere andere D-pony. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Dat wanneer ze het niet meer redden dat eerder aan hun stokmaat zal liggen dan aan het ras. Over het algemeen hebben haflingers echt een supertechniek, en snel kunnen ze ook zijn!!
nikkigioa schreef:Nee maar dan koop je sowieso geen pony van 1.40 meter lijkt mij, of zit ik er nu helemaal naast?
Stravero schreef:Haflingers kunnen niet springen! toen de mijne sprong ging het de 1e x goed en de 2e keer lach ik eraf en hij met z'n neus in het zand![]()
doe mij maar dresuur!!! zie fotot dat kunnen ze wel:
[img]E:\Documents and Settings\evelien\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]
k weet alleen niet of tie het doet![]()
XxxXxxX evelien EN stravero
Quote schreef:Wat is mijn oude verzorgpony dan?
Een kangaroe?
Dat beest kon springen, en goed.