Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijkjuh schreef:Devils Jewels: € 1500
4 jarige merrie : € 1500
veulen van 8mnd: € 300
hengstje, 4 jaar: € 1750
dyaco schreef:@Anke zou je de mijne kunnen taxeren aangezien je er verstand van hebt ik ben namelijk wel benieuwd wat jij hem schat ?
voor als je het niet weet welke het was Natroliet van cordula's hoeve
o0geesje0o schreef:hoooj
hier komen mij taxaties wat ik ervoor zou geven zeg maar.
*Bam Bright Dreams: 2500,- jammer dat hij geruint is en alredelijk oud.en dat er geen papieren bij zitten.
*Romeo: 1750,- leuk paardje! niet te groot niet te klein voor een beginnende ruiter!
*Eclipse: 2200,- leuke grote maat.
*Indian Sugar: 1800,-jammer dat het een pintaloosa is en dus niej in NAS ingeschreven kan worden
*abc maxima blue: 1650,- leuk paardjeis wel jonge en nog onbeleerd zo snel die beleerd is is die al veel meer waard (als zij het netjes doet)
*Neon Light: 2450,- erg leuk paardje! geeft een mooi veulen!
*Reedhill's Devdan: 1050,- erg mooi getekend veulen!
*cordula's hoeve: 2250,- doet het netjes in de sport! spingt goed!
*Sapphire Sunshine:1000,- leuk paardje! leuke kleuren!
*silvester (weet niej hoe je paard heet): 2300,- leuk paardje leuke aftekeningen!
*Twister: 2400,- jammer dat ergeen papieren bij zijn en dat hij al redelijk oud is! tog goed voor beginners...
*El Niardo: 1950,- erg leuk paardje! en word steeds mooier!
*Noortje: 750,- jammerdat ze hoefbevangen heeft gehad en niej helemaal verkeersmak!
*Sundance:2500,- erg leuk getekent!
*Shoshonee:1750,- is erg oud je kunt er niet zo heel veel meer mee doen.
*Nafo: 1900,- leuke aftekeningen! jammer dat hij zo eenkenig is!
* Devils Jewels:1700,-leuke beginers pony voor jonge westernruiters!
*Cheyenne:2200,-leukpaardje!niet oud! en rijd en springt netjes!
*ACB Blue Daddy's Joy: 1300,- jammer dat de vlekken zo vaag zijn.
*Kelloriejj(sry weet niej hoe je paardje heet) : 2200,- ziet erleuk uit leuk gevlekt!
*Ginger "O" Jacky: 950,- leuk getekend!
*precious present van stal de steigerende pony: 2500,-erg leukpaardje leert goed!
*Sunrice -W: 1000,- erg leukgetekend
*Born to be Wild: 1700,-leuk getekend wel laat in gereden!
*Woldhoeves Zippora:2500,- Leuk paard!
*palolieza: 2200,- leukpaard! wel al redelijk oud!
dit zijn mijn taxaties! ik heb er ook niet altijd efen veel verstand van maar dit is wat ik ongeveer denk
zouden jullie dezengo willen taxeren??
Naam:Bam-Bam V/D Zandhoeve
geslacht: Hengst
is nu beina 4 jaar oud
is veterinair goedgekeurd gaat volgend jaar na hengstenkeuring!
vader palousa Santos
moeder kwpn/appaloosa: over shadow
kleur bruin panterbont
heeft al 3 gevlekte veulens! (van de 4)
hij is nu een beetje onder zadel en luisterd super loopt al aan de teugelen wijkt al redelijk! we willen hem halverwege/eind dit jaar oficieel starten
o0geesje0o schreef:ik bedoel meer dat ik nooit een 'oud paard' zou kopen omdat je zelf het paard minder kunt lerenvoor beginners is het ideaal maar zoals een paard van 20 leeft niet zo heellang meer en je kan niet zolang meer ermee door fokken...
o0geesje0o schreef:hoooj
hier komen mij taxaties wat ik ervoor zou geven zeg maar.
*Romeo: 1750,- leuk paardje! niet te groot niet te klein voor een beginnende ruiter!
dit zijn mijn taxaties! ik heb er ook niet altijd efen veel verstand van maar dit is wat ik ongeveer denk
groetjess Geesje
Neonlight schreef:Nog even over Sjors, ik zou voor hem niet meer als een symbolisch bedrag willen betalen. Hij is op leeftijd, is misschien nu nog fit maar hoe lang nog??? Leuk, paarden kunnen 35-40 jaar worden, maar als ik dan 15 jaar een paard moet onderhouden die niks meer kan omdat ie te oud is??? Voor mijn gevoel, 250 euro en niet meer.