meer draver mensen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

angelaxx

Re: meer draver mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:16

oh oke was daar gewoon benieuwd naar
maar waarom word dat dan zo jong al gedaan

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:20

Ze zijn vanaf hun tweede startgerechtigd en op hun derde en vierde is er het meeste geld te verdienen.

PietjePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:36

Hallo,
Ik heb ook sinds februari van dit jaar een draver. Zijn naam is Lex (L'express Vinac). Zijn papa is Express Crown en zijn opa Leonard Hanover.
Lex is nu 11 jaar oud en we rijden recreatief met hem. Het is werkelijk een schat, maar dat vinden we denk ik allemaal van ons paard
Misschien hoort het hier niet thuis, maar heeft iemand toevallig iets meer informatie over Lex? Het lijk me erg leuk om foto's te hebben van zijn vader. Van zijn opa heb ik er 1 kunnen vinden.

Groetjes Petra

PietjePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 11:56

Is er niemand die me iets over Lex of zijn afstamming kan vertellen?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 15:46

Een vriendin van mij heeft een 18 jarige draver hengst(Enzo Ferrari(voor de kenners)). Ik zit zelf op de renstal waar hij woont. En heb een poos stage gelopen bij willem van der pijl. op duindigt

Seertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 15:53

Mijn verzorgpaardje is een draver

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:03

Ik heb ook een dravermerrie sinds 2 jaar. Guanita S. (ik noem haar Gita) ze is nu 16 jaar. Ik weet niet of ze gekoerst heeft, maar ik denk het wel. Ze heeft witte haren op de plek waar tuig zit, en ze kan moeilijk ingehaald worden. Maar als iemand iets van haar weet? Haar vader is Surrogate. De naam van de moeder weet ik niet zo uit mijn hoofd. Dan zou ik haar paspoort even moeten opzoeken.

Ik wij endurance met haar en een klein beetje dressuurmatig> Wil volgend jaar een onderling wedstrijdje rijden, maar durf niet goed.

Gita heeft ook een 4de gang. (Er werd een paar blz geleden naar gevraagdt) Ze heeft hierdoor veel moeite met galop> Valt dan vaak in die andere gang. maar puur tolt (of telgang, ik weet niet welke gang het is) kan ze niet.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:16

Guanita S heeft inderdaad gekoerst, ik heb dr volgens mij nog wel zien lopen.

Surrigate is v. Suge Hanover. Is een donkerbruine amrikaanse hengst, geboren in 1977. Staat al een tijdje in Engeland ter dekking. De moederlijn van Guanita (Zaragoza v. Garrol u. Beatrix) zegt mij weinig.

Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:13

verzameltopic dat ook al op de HK bestaat. Slotje dus.