HIj is best groot (voor een haflinger) want hij is 1.54.. en je kan toch wel aan hem zien dat het geen echte is... Dus jullie enig idee wat er nog mere in zou kunnen zitten ? dit ben ik met Whisper op een onderlinge wedstrijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HIj is best groot (voor een haflinger) want hij is 1.54.. en je kan toch wel aan hem zien dat het geen echte is... Dus jullie enig idee wat er nog mere in zou kunnen zitten ? 
noortjuhhh schreef:Ik heb waarschijnlijk een kruising hafinger.. Ik weet dat de vader een haflinger is.. weet alleen niet wat de moeder is..HIj is best groot (voor een haflinger) want hij is 1.54.. en je kan toch wel aan hem zien dat het geen echte is... Dus jullie enig idee wat er nog mere in zou kunnen zitten ?
dit ben ik met Whisper op een onderlinge wedstrijd
Hij heeft ook een beetje het neusje van een arabier.. Heb je toevalig nog een fotow van je oude verzorg paard ? noortjuhhh schreef:@ miekelover.. Zou idd heel goed kunnen..Hij heeft ook een beetje het neusje van een arabier.. Heb je toevalig nog een fotow van je oude verzorg paard ?
Rozebottel schreef:Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten!!
Lijkt me niet erg moeilijk, toch?
)? 

judith_cloud schreef:Mooie paarden,
@ moonlight, hij is stukken vooruit gegaan zeg.
Op en mangege in de buurt staat een tinker x fries, nou vind die fries maar weer eens terug daar in
vraagje wat is een BWP, belgies warmbloed paard ofzo? gok maar wat ik heb er nog nooit van gehoord
!

, vind je ook niet?