Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KindnessM schreef:Gefeliciteerd hoor. iedereen maar trots vertellen dat hun dravers zo goed kunnen springen... de meest dan... dan ga k maar super trots vertellen dat ik en KM dat dus echt niet kunnen... ik ben vorig jaar met een ander paard tijden springles gevallen en nu dus niet meer zo'n held erin...
We hadden beide niets, alleen tand door de lip bij t paard maargoed, schrik zit er wel in... paard is inmiddes verkocht...
Bij KM is het erop of eronder... in het bos moeten we soms wel s... maar daarmee houd het voor ons op....
Laat ons maar racen en genieten in het bos en in de bosbak
KindnessM schreef:Jah, t is meer dat ik echt gevallen ben MET paard.... daar ben k meest van geschrokken... er is een paard waar ik wel mee springen en dat is Iwan, das een rus en super gaaf, echt een duo zijn we samen, hem reed ik veel voor k KM kreeg.... hij s van vrienden van me... m
Met Iwan spring ik elk parcours... ook vaak gewonnen met m...
Verder met geen een paard meer
_isaatje_ schreef:waarom rij je zonder neusriem??
Dat geeft altijd een goed gevoel hè alssie goed gelopen heeft...
wkoekoek schreef:Ik kan wel even kijken waar die de Vries woont, wordt het al een stuk makkleijker van