Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:45

ik heb net het hele topic gelezen:

-met john de leeuw gaat het wel goed, hijis nu aan het herstellen van een gebroken stuitje nadat hij van zn sulky was gevallen....(voor zover de informatie die bij mij op stal werd gegeven klopt Tong uitsteken)
- pandabeertje: wie is dat tuigertje dan dat van jou op de leeuw staat? is dat soms lugano???

- ik heb ook een paardje op de leeuw staan!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:56

Ik ook weer hier Haha! .
Racer en ik hebben vanmiddag weer clubles, denk dat ik hem voor het rijden even losgooi, heb nl. 2 dagen gelongeerd en dan issie altijd een beetje link Nagelbijten / Gniffelen .
Ga vanmiddag ook even langs bij de Divoza, voor een scheermachine.. racer is nl. zondag een kale Racer *LOL* .
Vandaar ook mijn onderschrift, dikke deken gezocht Knipoog .

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:13

hey Ilse kijk maar even op www.zadelmarkt.nl dat is mischien n eindje rijden voor je(urk) maar daar hebben ze goede nieuwe dekens voor n mooi prijsje

bosal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:08

mm nog effe terug op die paarde races ze zijn niet allemaal even aardig mijn paardje was vroeger ook op de baan maar die werd daar mishandelt omdat hij waarschijnlijk te snel in galop gaat hij was toen naar de slager gegaan de vorige eigenaar heeft haar daar gelukig van gered maar nu is ook egt allz super dus ik zou niet zeggen dat alle paarden goed behandelt worden

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 15:23

bosal schreef:
mm nog effe terug op die paarde races ze zijn niet allemaal even aardig mijn paardje was vroeger ook op de baan maar die werd daar mishandelt omdat hij waarschijnlijk te snel in galop gaat hij was toen naar de slager gegaan de vorige eigenaar heeft haar daar gelukig van gered maar nu is ook egt allz super dus ik zou niet zeggen dat alle paarden goed behandelt worden

misschien niet alemaal, maar hoe weet jij nou dat jouw paard "mishandeld" is?? Van de slager gehoord? De meesten hebben het gewoon goed, beter dan menig rijpaard

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:26

Mackie schreef:
je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt!! Zo jammer, want het zijn zulke fijne recreatiepaarden, jammer dat de meeste mensen dat niet willen zien.

Je hebt gelijk , het zijn superlieve paarden !!
Bij deze twee die Meerdijk aanbiedt is het zo toevallig dat er een bijzit die ik maanden geleden al heel leuk vond. Als ik er nog een paard bij kon hebben...helaas redt mijn portemonnee het niet...anders was ik er al lang naartoe geweest !!!

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:31

Zaterdag komt er iemand kijken en rijden op de 8-jarige hengst, hoop dat het wat wordt... En inderdaad al dat geklets over mishandelen komt alleen maar van mensen die niet weten waar ze over praten hé...

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 15:44

Meerdijk schreef:
Zaterdag komt er iemand kijken en rijden op de 8-jarige hengst, hoop dat het wat wordt... En inderdaad al dat geklets over mishandelen komt alleen maar van mensen die niet weten waar ze over praten hé...

jij begrijpt het Tong uitsteken

bosal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:35

Mackie schreef:
misschien niet alemaal, maar hoe weet jij nou dat jouw paard "mishandeld" is?? Van de slager gehoord? De meesten hebben het gewoon goed, beter dan menig rijpaard

'

nee van de vorige eigenaar en ze was ook ooit bang voor zwepen

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 17:14

dat is de mijne ook en die heeft nooit een klap gehad

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:37

zo ontstaan vooroordelen Scheve mond
het spijt me meerdijk als ik voledig toestemming zou hebben had ik zeker ff gekeken

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:21

Als ik een dikkere portomonee had gehad, en een makkelijkere vriend Schijnheilig Boos! , was ik ook zeker komen kijken. (zou graag nog een draver erbij gewild hebben Verdrietig ...

ps, kennen jullie (de koersgangers) norto chaparal? zo ja, koerst ie nog?

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:58

Meerdijk schreef:

Leuk dat er iemand komt kijken voor dat paard ! Is dat Jules ?
Hopelijk wordt het wat !
Wat gebeurd er met de paarden daar waar niemand voor gevonden wordt ? Of lukt het altijd wel om iemand te vinden ?
Voordeel met een draver die in training heeft gestaan is dat ze al zo makkelijk in handen zijn (er zal vast wel eens een uitzondering zijn ?).
Meelopen, smid , enz is geen probleem, je koopt een zeer opgevoed paard.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:03

Mackie schreef:
dat is de mijne ook en die heeft nooit een klap gehad

Precies, hier nog een. Sporen waren in het begin ook een ramp, niet omdat hij er mee mishandeld is ofzo, maar omdat hij het niet kende!
Nu accepteerd hij ze prima en kunnen we lekker wat moeilijkere oefeningen doen.

Overigens hebben we met de les gesprongen, uiteindelijk 70 centimeter Party!! .

bosal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:47

bosal schreef:
mm nog effe terug op die paarde races ze zijn niet allemaal even aardig mijn paardje was vroeger ook op de baan maar die werd daar mishandelt

en het spijt me ontzettend ben nu waarschijnlijk enorme penny egt een penny srry daar voor h ad dat niet mogen zeggen Bloos! Bloos! Frusty Frusty|o|o|o|o

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 21:46

geeft niet hoor, maar mensen weten vaak niet hoe dravers zich gedragen in bepaalde situaties (met bv een zweep ofzo) en dan wordt er meteen gezegd dat ze mishandeld zijn, maar het zijn gewoon heel gevoelige diertjes

bosal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:51

oke blij dat hier toch nog van die aardige mensen zijn die domme penny's vergeven

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:57

ik vind dravers echt super leuke beesten! ik wil er ook 1 voor recreatie....helaas laten mijn portemonnee en studie dat nog niet toe.. Verdrietig
maar ooit....! komt het!!!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 22:02

bosal schreef:
oke blij dat hier toch nog van die aardige mensen zijn die domme penny's vergeven

Knipoog Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:03

Mackie schreef:
maar het zijn gewoon heel gevoelige diertjes

Haha! Ik ken ook hele lompe die niet zo gevoelig zijn Knipoog

Morgen ga ik eindelijk weer met Ofir aan de slag. Ik heb via bokt een singelverlenger gekocht, dus hopelijk kan ik de singel nu met wat minder moeite vast krijgen Scheve mond

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 22:05

Weet je, ik dacht vroeger ook altijd dat dravers zielig waren dat ze veel geslagen werden en dat ze vervelend en druk waren, maar dat is gewoon allemaal onwetendheid. En dat geldt voor een hoop mensen. Ze weten niet hoe het er in de draverswerled aan toe gaan en van de paarden zelf snappen ze ook niet zoveel. Daardoor komen er een hoop misverstanden in de werld en dat is jammer. Ik denk dat van 99,9% van de mensen die slecht praat over dravers en draversmensen nog nooit van dichtbij een draverstraining heeft meegemaakt. Die kunnen dus eigenlijk helemaal niet oordelen daarover en zouden eigenlijk hun mond dicht moeten houden

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:08

Citaat:
Weet je, ik dacht vroeger ook altijd dat dravers zielig waren dat ze veel geslagen werden en dat ze vervelend en druk waren, maar dat is gewoon allemaal onwetendheid. En dat geldt voor een hoop mensen. Ze weten niet hoe het er in de draverswerled aan toe gaan en van de paarden zelf snappen ze ook niet zoveel. Daardoor komen er een hoop misverstanden in de werld en dat is jammer. Ik denk dat van 99,9% van de mensen die slecht praat over dravers en draversmensen nog nooit van dichtbij een draverstraining heeft meegemaakt. Die kunnen dus eigenlijk helemaal niet oordelen daarover en zouden eigenlijk hun mond dicht moeten houden

zo dacht ik er vroeger ookover! maar dat is dus niet zo! bij de leeuw zijn ze echt lief voor ze! en op andere plaatsen vast ook!
Laatst bijgewerkt door Anoniem333 op 28-10-04 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 22:08

wkoekoek schreef:
:D Ik ken ook hele lompe die niet zo gevoelig zijn Knipoog

Het ideale rijpaard dus Tong uitsteken

Of mag ik dat niet zeggen over rijpaarden? Bloos

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 22:11

suuzjeflipje schreef:
zo dacht ik er vroeger ookover! maar dat is dus niet zo! bij de leeuw zijn ze echt lief voor ze! en op andere plaatsen vast ook!

Ja, zie je wel!! Volgens mij de meeste mensen die met dravers in aanraking komen op een echt entrainement die praten niet slecht over ze en ook niet over hoe ze behandeld worden

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:12

nee idd. het zal vast wel voorkomen maar dat heb je met rijpaarden en bijvoorbeeld in de dresuur en springen net zo goed!