Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
skara schreef:In België heb je een groene fjord toch al voor een 1000 euro.
Dat echte fjorden ook een kolletje kunnen hebben wist ik niet, van die witte plekken en witte fjorden wel. Heeft er iemand zo een fotootje voor mij van een zuivere fjord met een kolletje?
noekie123 schreef:Winnie: 1800 euro: goed onder het zadel, waarschijnlijk aangespannen, grote maat
Anke schreef:Mijn veulentje heeft een wit kolletje omdat het maar een halve fjord is. Raszuivere fjorden kunnen geen kolletje hebben.
Pjelk heeft volgens mij ook een kolletje, geloof dat hij dat was...iig een bokker met fjord die een kolletje heeft.
skara schreef:Dat echte fjorden ook een kolletje kunnen hebben wist ik niet, van die witte plekken en witte fjorden wel. Heeft er iemand zo een fotootje voor mij van een zuivere fjord met een kolletje?
Pjelk schreef:Raszuivere Fjorden kunnen WEL een kol hebben! Pjelk heeft nl een kol EN papieren en is dus 100% Fjord. Ook op de keuring bleek dit geen punt, er werd iig niet moeilijk over gedaan bij mij en Pjelk kreeg gewoon zijn (overigens op een puntje na) tweede premie.
mirre schreef:Is 200 euro voor een fjord die onbeleerd (in ieder geval niet veel mee gedaan) is veel geld? Het is een ruin, ong. 7/8 jaar, geen stamboekpapieren, ong. 1.35 hoog