Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieS schreef:Zijn degenen die zenuwachtig zijn, zenuwachtig om het wedstrijd element, of om het eventuele gedrag van zijn/haar paard? Ik heb stress om dat laatste! En dan maar zeggen dat ik voor de 'lol' een keertje meedoe!!
Cayusejuhh schreef:ja idd Leon... Nadine ( AHUM) mocht niet meer op bokt wegens een BAN. Dus nu heb ik RICHARD ( ook ahum ) er eentje aan gemaakt hahaha
coydog schreef:Kan me geen gigantisch schandalige opmerking herinneren.
Maar goed, ik ben blij dat we zo toch nog iets kunnen horen over een paar prachtige tinkers.
MelanieS schreef:Zijn degenen die zenuwachtig zijn, zenuwachtig om het wedstrijd element, of om het eventuele gedrag van zijn/haar paard? Ik heb stress om dat laatste! En dan maar zeggen dat ik voor de 'lol' een keertje meedoe!!
Cayusejuhh schreef:ff OFF topic Im sorry
euh ik eigelijk ook niet.. was over het tpoic dat het ICS niet meer bestond.. en dat iemand duideljk heid er over wilde,..
Nadine zei toen..
Maak je niet druk om zon flut club het is 1 pot nat.. ( OEI NADINE)
ze heft een grote bek..maar ook een groot hart hoor
![]()
maar mooie paarden?? euh.. die van ons of wat bedoelde je![]()
Mar idd vind ze zelf ook eruggggggggg kjoet
dobbel schreef:Ik zit er nog over te denken ik durf niet zo goed juist om dat laatste
Ik heb een hengst en heb nog nooit iin de drukte met hem gereden en weet dus niet hoe ik hem de bak ga rondkrijgen.
dus ik weet het nog niet