Saskia9 schreef:heeft via trouwens ook een beetje een schuine bles??
dat denk ik te zien een beetje !
VIVA sorry type foutje !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saskia9 schreef:heeft via trouwens ook een beetje een schuine bles??
Saskia9 schreef:Saskia9 schreef:heeft via trouwens ook een beetje een schuine bles??
VIVA sorry type foutje !!

geeek schreef:ze moeten niet de dun en arm gespierd zijn maar ook niet te lomp gewoon een beetje een middenweg en dan wel wat lux

heb echt geen voorkeut. Lisa was echt, echt , echt heel breed en zwaar en klein.

!
wouterpaard schreef:Ik vind de luxe haflinger wel mooi, maar geen haflinger. Ik vind dat een haflinger lekker stevig moet zijn.
En wat ik ook raar vind dat de manen en staart wit moeten. De eerst geimporteerde haflinger was ook donker! Ik vind wit wel mooi daar niet van. Maar donker kan toch ook wel.
Misschien vind ik het wel gemeen omdat mijn haflinger dit niet heeft!
met een dikke nek![]()
Is weer is wat anders, ze hebben allemaal witte manen. 

bollebeer schreef:Ja een lekkere stevige, met mooie lange manen en een lekkere bolle buik
Leo_ke schreef:Leontien (Strizzie v/d Heksenketel x Starwin):
(en voor de rest hier: viewtopic.php?f=10&t=382413&hilit= )
Een oude foto (net of nog niet onder het zadel; bijna niks mee gedaan dus zo onbespierd als maar kan)
Ik zal eens kijken of ik een keertje foto's bij haar moeder kan maken. Dat is wat je noemt een echte mooi, ouderwetse haflinger
Freggel schreef:Dit is pas een echte haf
Inmiddels worden zijn sokken gelukkig ook steeds voller