Nimber schreef:Leuk topic! Mooi om alle foto’s zo te zien.
[ [url=m/aAWoTM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8ER6DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbNFhL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn 8 jarige tuin v Wilson van 1.88
Mooie tuin heb jij!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Rocamor schreef:Sophie, wat een gave plaat. Mogen de shows alweer?
Thanks!! Het gaat de goede kant op met de evenementen jahebben 26 juni een oefendag en ik hoop 16 juli ons eerste concours. Ik kan me alleen nog niet inschrijven
Lekker handig. Hopen dat het inschrijven snel open gaat.
Wat is Ice toch stoer Nimber!!
SophievdV schreef:Rocamor schreef:Sophie, wat een gave plaat. Mogen de shows alweer?
Thanks!! Het gaat de goede kant op met de evenementen jahebben 26 juni een oefendag en ik hoop 16 juli ons eerste concours. Ik kan me alleen nog niet inschrijven
Rocamor schreef:Ga Je naar Garijp? En waar is de oefendag? Ook in het noorden?
Opmeer gaat wederom niet door (begrijpelijk), dus wil iets anders moois zien...
SjonnieZ schreef:DreamGuide schreef:Ik hoor inderdaad veel dat tuigers groter tonen dan ze daadwerkelijk zijn, de meesten zijn toch onder de 1m70 merk ik zo.
Die van mij meet 1m80, als die zich opdrukt is het net een flatgebouw.
![]()
stitchlover schreef:Prachtige fotos sophie, en goed gedaan! Knap dat je haar er doorheen hebt kunnen sturen!
Mijn baby tuiger ben ik rustig aan het beleren. Zet geen stap verkeerd![]()
[ Video ]
En hij wordt steeds knapper!
[ [url=m/shpOfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]