Sowieso vind ik dat dressuur de basis is voor een soepel en gehoorzaam paard

Thuis geef ik 1 a 2 keer per week les met hem. Hij is met beginners ook erg braaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Runa schreef:Ik rijd vooral lekker buiten met die van mij. Daarnaast grondwerk, een beetje dressuur en, als de wind van de goede kant komt en de sterren goed staan, wagen we een sprongetje. (Waarbij de pony meer waagt en ik me meer schrapzet want ik vind springen nog altijd een beetje spannend, maar het schijnt dat Runa bij haar vorige eigenaresse 1.10m gesprongen heeft. Het zit er wel in dus! Heerlijk veelzijdig, die SFs)
Ik denk er ook over om misschien de westernkant uit te gaan met mevrouw, en dan specifiek de trail.
Roosje_ schreef:Bij mij wel. Ik heb komend weekend mijn debuut. Eerst HC in de B en daarna L1.
Sowieso vind ik dat dressuur de basis is voor een soepel en gehoorzaam paardDaarnaast is hij nu een paar keer mee geweest op endurance wedstrijd en dat doet hij super!
Thuis geef ik 1 a 2 keer per week les met hem. Hij is met beginners ook erg braaf!
SFL schreef:Kwam toevallig dit topic tegen, ben niet echt actief op Bokt maar kijk wel eens of er wat leuks op staat..![]()
Hierbij mijn topic van mijn fuchs.
[ITP] Schwarzwalder Fuchs in the picture
Annemarleens schreef:ik hou zo van dit rashebben jullie nog tips voor als ik er een zou kopen? en wat een knapperds allemaal
![]()
BianCatjee schreef:Hallo Fuchs liefhebbers![]()
![]()
Ik kom me graag hier aanmelden met mijn fuchsen
Sinds 16-05-2009 ben ik in het bezit van een ontzettend lieve Fuchs merrie Maquavinci (geboren 08-05-2009) Zij is nog steeds in mijn bezit en ben super blij met haar
27-05-2014 is zij bevallen van haar eerste veulen Megan, ook zij blijft in mijn bezit!![]()
En vandaag is Maquavinci gescand en zij is drachtig!!!![]()
Volgend jaar zal ik dan in het bezit zijn van 3 schwarzwalder fuchsen.
Ik ga even foto's bij elkaar zoeken van mijn dames
Love_Rosie schreef:Hhaha, nouja, de naam van de sf die ik rijdd heeft maar 2 letters. Dus dan kan het al snel beter. Roept wel makkelijker