Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
schaapjuh schreef:Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie onder dressuur en dressuurpaarden verstaan...
ruthiiii"]
maar ik vind niet dat mensen met een haf, shire, fjord, shet, etc. hun lage punten moeten steken op de jury!die mensen kennen hun vak echt wel hoor!!
[/quote]
Ben ik met je eens. Ik ga regelt mee op wedstrijd en merk wel dat de punten bijna altijd wel kloppen. Ik moet zelf meestal lezen maar je ziet toch grote stukken van de proef. Wel is het zo dat sommige punten wat lager kunnen zijn als er net een bewegingstopper voor je heeft gezeten. Maar over het algemeen wordt er eigenlijk gelijk gejureerd.
[quote="ruthiiii schreef:en je moet zeker niet beginnen met dan rijd ik ze volgende keer ook omver want dan ben je kinderachtig bezig!! hou je gewoon aan de regels!
Vippie"]
[quote="schaapjuh schreef:Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie onder dressuur en dressuurpaarden verstaan...
runningkawa schreef:Pas als men het gevraagde op een nette manier kan laten zien krijg je een wp en dan maakt het ras idd niks uit.
Jaike schreef:Dit bedoel ik dus met discriminerende jury's, ze horen hun vak te verstaan, maar deze jury reken ik hier dus echt niet onder!![]()
![]()
Sorry hoor kmoest ff mn frustratie kwijt
Jady schreef:Ik rijd sinds kort met mijn groningermerrie wedstrijden,en de jury was juist zeer enthousiast over mijn beestje!
En ookal waren ze dat niet,had ik lekker door gegaan.
Ik vind het leuk om te doen,en iedereen gewoon lol met zijn eigen knol!!
Ik heb weleens gehad dat ik omver word gereden,maarja,dan rijd ik je de volgende keer net zo hard omver.
Ik maak me er niet echt druk om,ik rijd voor mijzelf en niet voor een ander,ik heb gewoon lol met mijn beessie en dat laat ik niet verpesten door een of andere muts die op dr KWPN'er zit als een pauw.
En gelukkig is lang niet iedereen zo!