Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SjaanBanaan schreef:Hey Sabiy...hahaaaa...nu MOEt ik wel he? Ik vind een goed idee!! Enne: grinnik: Bob jij of Bob ik?
Yootha:
Oke, als je het zoooo graag wilt horen, zal ik mijn vinger nu maar flink gaan branden en alvast een paar kleine suggesties doen???
1. Klein beginnen: te weten bij de veulenregistratie. Daar begint het mee.
Laat het AVS beginnen om de ''BOETE'' (het woord alleen al getuigd van waanzinnige negativiteit) bij het gebruik van buitenlandse hengsten af te schaffen. Als we echt verbetering willen en mensen willen graag gebruik maken van een buitenlandse hengst, omdat men vindt dat dáár de verbetering kán zitten, haal dan de boete eraf. Geloof dat NL het enige land is, dat deze boete oplegd aan zijn leden.
2. Ik wil Claudia Dijkstra terug als de persoon die artikelen voor de Nieuwsbrief schrijft, want wat stelt de officiele informatiebron van het AVS nu helemaal voor? Het lijkt meer op een Hoefslag, dan een fokkersblad en naar mijn weten is het AVS toch een fokkersclub? Waar is de tijd, dat je met plezier het AVS blad openscheurde, zodra het in de bus lag? De artikelen van Claudia waren altijd zeer informatief en van een heel hoog en uitstekend niveau en correct NLs gespeld. Als het een fokkersblad is, wordt het tijd dat er over de fokkerij geschreven wordt. En niet een hele pagina over een strandrit...
Zo, genoeg mijn vingers gebrand. En Yootha, wat wil jij?
SjaanBanaan schreef:Hey Sabiy...hahaaaa...nu MOEt ik wel he? Ik vind een goed idee!! Enne: grinnik: Bob jij of Bob ik?
Sabiy"]
[quote="SjaanBanaan schreef:Bob jij heen, dan Bob ik terug!