Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Alleen vind ik de kleur wat minder. Ik zou hem zetten op zo'n 2800.

)
) Esme_27 schreef:Flettie: €2300,- Ze is vind ik persoonlijk te luxe gebouwd. Maar verder is het een lief paard die dankzij haar grote maat en 2e premie toch weer wat in waarde stijgt in mijn ogen
Esme, toch
Lowara had een 2e premie, Flet een 1e

tinkerLuna schreef:Thanx, kun je mij misschien ook vertellen wat je goed aan haar vindt? wat minder goed? en wat totaal niet goed?
Ik overweeg haar nl volgend jaar te laten dekken en ik wil Luna's 'zwakke' punten proberen te verbeteren door een op die punten sterkere hengst erop te zetten.
Daarbij wil ik niet alleen af gaan op de mening van de keurmeesters van het stamboek.
Pellie schreef:wahah leon, ik had mikado juist op 2750,- vanwege zijn goede rij eigenschappen als dressuur!

snowdon schreef:De meeste tinkertjes die hier voorbij komen heb ik minstens 1 x meegemaakt, velen meerdere keren, in mijn achterhoofd heb ik dus ook wel n beetje de gangen meegenomen bij mijn beslissingen...
snowdon"]
[quote="tinkerLuna schreef:Das niet eerlijk, de mijne heb je niet gezien dus weet je niet hoe gewelding haar gangen zijn.

Chubby schreef:
Snowdon schreef:
BTW:
(Chubby)
Quote:
Shakyra 1750: jonge merrie, echt pony-maatje maar ik vind Tinkers niet specifiek kinderpony's...
natuurlijk je eigen mening, maar leg eens wat specifieker uit...
Ik vind Tinkers vaak iets te eigenwijs en te sterk om echt als complete kinderpony te dienen. Als er verstandige, ervaren ouderen bijzijn oke, maar mijn definitie van kinderpony is een pony die compleet en alleen door (kleine) kinderen verzorgd/ bereden kan worden.... En ik denk niet dat dat met veel Tinkers kan...